{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.368 visninger | Oprettet:

Skøn tur i Sdr.skoven - MED OPLEVELSE! {{forumTopicSubject}}

Hey CG

Jeg bliver simpelthen nødt til at dele min historie med Jer.. Jeg er helt ny til det her med MTB og har for nylig fået mig en Canyon XC Nerve 7.0 limited edition.. fantastisk cykel!
Da jeg er så ny, føler jeg et kæmpe iver efter at komme ud og lære at bruge cyklen. Det blev så til en tur i sønderskoven i dag...
Langs den rute jeg plejer at kører, har jeg bemærket der var en lille afstikker.. kunne godt ligne et singletrack.. i dag ville jeg så prøve den og gav den fuld gas henover skovbunden..
Idet jeg kigger op efter at have kværnet en masse rødder, ser jeg en mand KÆMPE utrolig meget for at få fat i sine bukser.. Manden står med røven bar og da jeg kommer lidt længere frem, ser jeg hans kone ligge med bukserne nede om anklerne, hænderne i ansigtet føj hvor så hun ud til at grimme sig... da jeg tørt sagde "den er ik' go hva'" mens jeg drønede forbi og erkendte jeg at stien endte blindt, så jeg måtte vende om og få det skrækkelige syn endnu en gang.. smiley

Det er min 8 tur på cyklen... Ser lidt det her som motivation for mig fremover.. der er simpelthen ikke grænser for hvad man kan opleve i sadlen ha ha


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skøn tur i Sdr.skoven - MED OPLEVELSE!
Kommentér på:
Skøn tur i Sdr.skoven - MED OPLEVELSE!

Annonce