{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• indkøb 1.000 kr.
  • Reparation af hængsel på en skabslåge 1.320 kr.
  • Græsslåning af flere omgange 3.150 kr.
  • Hjælp til en dryppende vandhane 1.800 kr.
  • Jeg skal skifte fire tændrør på en Audi A4 2.0 TFSI, årgang 2010. 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mtb felt / rivette
  • #1   30. sep 2010 Helt klar rivette

• #2   1. okt 2010 Jeg havde en Felt Q920 tidligere iår. Den var jeg glad for smiley
    Komponenter kan skiftes, så du skal op og sidde på dem begge for at vurdere hvilken en du føler dig bedst hjemme på.

• #3   1. okt 2010 Jeg har ejet en Rivette - i 3 døgn. Jeg var på ingen måde tilfreds med kvaliteten af rammen. Det var ikke rammen som sådan jeg var utilfreds med, men mere "samle kvaliteten" f.eks. Det Rivette mærke på skrårøret var samlet skævt på bagsiden så det så vildt grimt ud og da det under lakken var der ikke noget at gøre ved det. Svejsningerne omkring saddelpinden var skæve. Og generelt var svejsningerne grimme.
    Derudover var jeg på ingen måde tilfreds med komponenterne, de var ridsede og grimme samt den en gearvælger var i stykker - det med ridserne og skiftegreb er jo ikke Rivette´s skyld.
    Jeg skal ikke kunne sige om det var en "mandags" model, men jeg syntes at de ting skal være iorden på en MTB til knap 13K.
    Jeg endte med en Cannondale - og jeg skal ikke have andre mærker. Den er simpelthen for fed !. Absolut den bedste MTB jeg har kørt på.

• #4   1. okt 2010 tak for svarerne jeg har lidt at gå efter.

• #5   1. okt 2010 Hej har en H4-1 fin cykel. Jeg har ikke kigget på svejsninger osv. En h4-1 koster jo ikke i nærheden af 13k.....For mig er det en fin cykel og jeg har aldrig hørt nogen klage over deres H4 eller H6 for den sags skyld....
    Eneste anke er at den kan knirke der hvor saddelpinden går ned i rammen fordi de bruger en adaptor pga de indvendige kabler.
    Hjulene på H4-1 er nogle skodhjul der bliver hurtig skæve. Men mon ikke det er sådan på de fleste cykler i den priskategori.....

• #6   1. okt 2010 jeg kan kun anbefalde rivette. det er dansk design når det er flottest smiley

Er selv sindsyg glad for min ramme. har faktisk 2. den er tungere ende. men bund solid og en genial geometri.

Kommentér på:
mtb felt / rivette

Annonce