{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.701 visninger | Oprettet:

MTB til Junior - 24" eller 26" {{forumTopicSubject}}

Hej ,
Min søn på 9 år er blevet rigtig glad for at kører i skoven ( den blå rute i tokkekøb hegn) men det foregår på en gamle 20" cykle og det spiller ikke.
Mit spørgsmål er, skal jeg købe en 24" Giant XTC Jnr. MTB til ham eller tage skridtet og købe en MTB med 26" hjul. ??? hvad er den mindste ramme man kan få til 26".

Ja udstyret skal være iorden - gider ikke cykler der vejer et halv ton.

Knægten er 145cm høj .

Ser frem til nogen forslag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MTB til Junior - 24" eller 26"
  • #1   1. okt 2010 Jeg ville se om jeg ikke kunne få en 26" i en lille størrelse, den vil han kunne ha længere. Han kan jo lige pludselig skyde godt i vejret.
    Men ja 145cm er sgu nok lige i underkanten til en 26" Hmm...

• #2   1. okt 2010 Jeg købte en 24" til min søn (9 år) for 1 år siden. Jeg har været nød til at købe en 26" til ham nu. Han er vokset fra 24" cyklen.

Du kan få 26" ned i ca. 38 cm, den jeg har købt til ham er 41 cm og han passer den fint.

Der er også en del forskel på udstyr de kommer på en 24" og en 26" det er typisk dårligere udstyr på en 24"

• #3   4. mar 2016 jeg byggede selv en 26 til min datter da hun var ca 148 høj, fandt en On-one inbred som i mindste str. er 14" / 355mm (se evt mit fotoalbum)

alternativt så kig efter en "pige"cykel, de er tit lavet en nr mindrer (og kortere) - du sakl nok bare ikke sige det til knægten smiley

Kommentér på:
MTB til Junior - 24" eller 26"

Annonce