{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.274 visninger | Oprettet:

Bo J
Bo J
Tilmeldt:
24. okt 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Nybegynder søger råd ang. mtb køb {{forumTopicSubject}}

Hej herinde
Jeg søger lidt råd og vedledning ang. køb af nyt transportmiddel til og fra arb. men den skal også kunne holde til lidt sjov i skoven. Den skal min. være 20", jeg har selv kigge på de nedenstående cykler, men kunne godt bruge lidt råd, da jeg som sagt ikke selv har den store viden. budgettet ligger på 5.5-6k
- 2010 Cube Ltd Comp
- Merida Matts 60-Disc
- GIANT TALON 2 Disc 27g '10
- Trek 4500 Disc

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder søger råd ang. mtb køb
  • kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Svar: 2
    #1   26. okt 2010 Helt klart cube smiley der får du mest for pengende

    trek betaler du alt for meget for mærket forhold til hvad du får..


  • #2   27. okt 2010 Så vidt jeg lige kan se på nettet, så står en Cube Ltd Comp 2010 til ca. 8k..?

    Og du får lige så meget for pengene ved Trek som du gør med Cube, det er bare et spørgsmål om, hvad man er til...


  • Bo J
    Bo J Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   27. okt 2010 jeg fandt 2010 Cube LTd comp til gode penge på bike-discount

  • #4   27. okt 2010 Af dem der ville jeg klart vælge Cube'en. Den giver mest for pengene der.

    Ellers har Canyon et bedre bud til lige under 6k. http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=2051


  • #5   29. okt 2010 Dennis, cube er en del billigere end trek. Først og fremmest fordi cube ikke sponsorerer et stort tourhold, og slet ikke et hold som radio-shack, derudover har trek nok også en del andre sponsorater, og det trækker alt sammen prisen op, da prestigen i mærket stiger, og så koster det jo også kassen at have sponsorater, og den regning havner hos os:)

  • Bo J
    Bo J Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   29. okt 2010 Tror efter lange overvejelser og råd at jeg ender med at hæve budgettet lidt og handle en Cube Acid 2011, men tak for de råd jeg fik

Kommentér på:
Nybegynder søger råd ang. mtb køb

Annonce