{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.042 visninger | Oprettet:

Kristian N
Kristian N
Tilmeldt:
28. okt 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Nybegynder "byg selv MTB" spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej Cykelgalleri,

Jeg har bestemt mig for at jeg skal have mig en MTB til kørsel i skov.

Men jeg har en Cannondale Caad3 til at stå ude i garagen. Den har kun kørt på landevej med andre dæk osv.

Kan det betale sig at bygge den om til en "ægte" MTB eller skal jeg se mig om efter en helt ny?? Og hvis jeg bygger den om hvad skal jeg så være opmærksom på??

Selve cyklen med stel, gear osv. Har det gangske fint. Men hvad skal ændres for at den kan bruge i skoven?? Ny forgaffel, nye fælge eller hvad skal der ske. Hvis det altså kan betale sig.

Og hvilke mærker skal man vælge til en ombygning??

Tak for hjælpen.

Mvh Kristian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder "byg selv MTB" spørgsmål
  • Kristian N
    Kristian N Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   1. nov 2010 Hej CykelGalleri,

    Kan det godt passe at der er over 100 personer som har læst ovenstående. Men der er ikke en eneste kommentar??

    Håber da på at få lidt hjælp alligevel.

    Mvh Kristian


  • #2   1. nov 2010 Du kan ikke lave en landevejsracer om til en MTB. Byt til nyt.

  • Kristian N
    Kristian N Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   1. nov 2010 Hej,

    Indrømmer at jeg nok har skrevet det lidt bagvendt. Men jeg har en Cannondale Caad 3 Mtb i garagen og den har kun kørt på landevej.

    Og det er så den jeg vil bygge om til en "ægte" MTB til skovbrug.

    Mvh Kristian


  • #4   1. nov 2010 Arh, det var også lidt tidligt. Jamen generelt kan det nok ikke svare sig, med mindre du finder ting billigt. Uden af hvide hvad der sidder på, så er det svært at tale for eller imod.

  • #5   1. nov 2010 Hvis den bare har fået nogle "landevejs dæk" på er det da bare at smide nogle knop dæk på dyret og så i skoven med dig.

Kommentér på:
Nybegynder "byg selv MTB" spørgsmål

Annonce