{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.226 visninger | Oprettet:

Stelnr: {{forumTopicSubject}}

Hej.

Håber der er nogen der kan svare på mit lille spørgsmål.
Jeg har købt en brugt damecykel til min kæreste på auktion. Der står intet mærke på den, kun nogle klistermærker hvor der står"designcykel".
Jeg har hørt at man udfra et stelnr kan se hvilket mærke cyklen er. Kan dog ikke finde noget om denne cykel.
WJG xxxxxx Z er nummeret på cyklen.

Ved nogen hvilket mærke denne cykel er??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Sat to rullegardiner op 1.050 kr.
  • Maling af lille stakitt — ca 4. Meter 2.070 kr.
  • Flytterengøring 2.000 kr.
  • Slutrengøring lejlighed 86 kvm 2.500 kr.
  • Fjern ukrudt på terrasse 1.400 kr.
  • Hjælp til samling af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stelnr:
  • #1   4. nov 2010 Det passer så ikke helt.
    W betyder at cyklen er importeret
    JG bogstavkode for fabrikantens/importørens kode ( Kender ikke den kode)

    Z er årgang 1984 eller 2005


  • #2   5. nov 2010 Tak for hjælpen. Er sikker på at den er fra 2005 af, for det er en rigtigt fin cykel. Hvis der er andre der måske ved hvad det er for cykel må de endelig skrive det her..

Kommentér på:
Stelnr:

Annonce