{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

Trial cykel: Nogen der ved noget om den? Hvad er den værd? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley

Vi har denne trial/stunt cykel, som min stedsøn har fået i gave af sin mor. Han bruger den dog aldrig, og derfor vil vi gerne sælge den, så den kan komme ud og blive brugt. Desværre aner vi intet om den, og det har ikke været muligt for os at finde noget om den på nettet. Den lokale cykelhandler har heller ikke kunnet hjælpe, idet han ikke forhandler denne type cykler.

Min stedsøns mor har selv brugt den lidt og har engang fortalt os, at den har kostet omkring 20.000 kr. fra ny. Dog har jeg ingen anelse om, hvorvidt det passer, og vi har selvfølgelig ingen kvittering på cyklen. Er der måske nogle af jer cykelkloge mennesker herinde, der kan hjælpe os lidt med noget info om denne cykel? Og som måske kan give et bud på, hvad det er realistisk at sælge den for? Det ville være meget værdsat! smiley

Flere billeder ses her: https://cahma1991.tumblr.com/post/185547192171/trial-cykel
(venligst se bort fra at dækkene er flade, cyklen har bare stået alt for længe i kælderen smiley )



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trial cykel: Nogen der ved noget om den? Hvad er den værd?
  • #1   12. jun 2019 Ved ikke meget om trial sport men jeg kan se den har været voldsom dyr fra ny. 20K fra ny skal nok passe. Troede først det var noget GU Typhoon (Kina) men jeg studsede over kædestrammeren og så checkede jeg Tumblr billederne og så bl.a Sachs Rival og Magura bremser, rotor og frempinden er helt vild.
    Den er nogle år gammel bevares, men top fed. Headset, krank og hjulsæt er også top nice.
    Mellem 5k og 10k vil jeg skyde på.
    Den bageste fælg ser ikke godt ud. Det kan godt trække lidt ned.
    Der sidder også en strip mellem droppet og kædestrammeren der ser lidt "sjovt" ud men det er sikkert en trial ting.


  • #2   16. jun 2019 Wauw, tusind tak for dit meget grundige svar, Christian! Det sætter vi virkelig meget stor pris på smiley

    Har du noget bud på, hvilket mærke, det er? Det irriterer mig lidt, at jeg ikke kan se det nogen steder smiley


  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 29
    #3   17. jun 2019 Jeg ville tage den med ud i nærmeste klub og lade dem vurdere den - og mange steder har de også en ganske stor omsætning i køb/salg internt i klubben.

Kommentér på:
Trial cykel: Nogen der ved noget om den? Hvad er den værd?

Annonce