{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.225 visninger | Oprettet:

Spinergy PBO vs Mavic cosmic carbon SL {{forumTopicSubject}}

Vil lige høre om der er nogen der har erfaring med de 2 hjulsæt, ved godt der er en masse der har skrevt om dem, men de skal også spille maks til cyklen, har lånt et par Spinergy og sat dem på cyklen, se min profil og giv et bud om hvordan i ser helheden eller om Mavic ville passe bedre??? på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spinergy PBO vs Mavic cosmic carbon SL
  • #1   29. nov 2010 jeg vil mene at Spinergy PBO er de flotteste til din cykel og de ruller jo super - har selv har et par af dem

Kører selv på et par Mavic cosmic carbon SLR nu og de ruller nu heller ikke dårligt.

Men prismæssigt for du mest for Spinergy PBO

• #2   29. nov 2010 Spinergy passer kanon godt til din låge..

Stod selv for 6mdr siden og skulle vælge imellem Spinergy og cosmic, jeg valgte Spinergy og har været super glade for dem.

• #3   29. nov 2010 så vidt jeg ved, skal man holde sig LANGT VÆK fra Mavic Cosmic! jeg har hørt, at de er rigtig tunge at træde igang, men når de så kommer i fart er de okay. Udover det, har jeg hørt, at de samler vand op når der regner... :s
    Jeg har også hørt en masse godt om Spinergy, så dem kan du vidst roligt købe,..

• #4   29. nov 2010 Lyder godt, tak for kommentarerne, har fået dem tilbudt fra USA, bestiller dem nu, glæder mig allerede til at de kommer hjem, det var også til en rimelig pris. Bestilte 2 sæt til hver $709 + fragt $65 ialt $1548 + 4,7 % told + 25 % moms til kurs 5,62 = kr. 11283 + kr. 200 toldafgift = kr. 5741/sæt det er sq billigt selvom kursen er steget de sidste 7 dage smiley men det går nok...

• #5   30. nov 2010 Mavic Cosmic Carbon SL!!! Et bedre hjul på alle punkter.

• #6   30. nov 2010 Jeg fatter simpelthen ikke at Spinergy bliver anbefalet.
    Mavic cosmic carbon SL er da overlegent.

• #7   30. nov 2010 jeg vil sige tag spinnergy hjulene, har prøvet begge sæt og det er klar dem der vinder

• #9   1. dec 2010 Vil sige David S har ret efter det jeg efterhånden har læst om de 2 typer
    så svarer spinergy FCC til SLR modellen og PBO svarer til SL modellen
    det har også været svært for mig at vælge men har så tænkt at der er ikke andet at gøre end prøve, havde også¨tidligere kigget på Reynolds Assault men det var der en del som sagde havde problemer med eger og opspønding hele tiden, det vejer også mindre men stadig et lækkert hjul men det hjælper ikke noget til en motionrytter som ikke gider holde på værksted hele tiden smiley hvis Spinergy PBO ikke svarer til mine forventninger så bliver det bare skudt af igen.. men er fortrøstningsfuld.

• #10   1. dec 2010 Jeg kører selv med et sæt Spinergy magentil dem du har på i øjeblikket(Se min C16T) Ud over at jeg har skrammet 2 af mine eger, så er jeg og rigtig glad for dem. De ruller fantastisk og er specielt gode når det går op ad , og når jeg går rigtig stærkt. Kan varmt anbefales. Dog vil jeg sige at jeg heller ikke tror du vil blive skuffet over mavic Cosmic. Skulle også være et godt sæt Carbon/Alu hjul. De er dog lidt tunge.

Kommentér på:
Spinergy PBO vs Mavic cosmic carbon SL

Annonce