{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

Kasper H
Kasper H
Tilmeldt:
16. apr 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Montering af batteri på carbon stel {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har købt en dejlig Cube mtb og skal have monteret min lygte med batteri på den.

Batteriet skal monteres et sted på carbon stellet med 2 strips. Dog hukser jeg svagt at forhandleren advarede mod dette da man kunne ødelægge rammen når stripsene belv strammet. Her talte han om at sætte en lås på, men tænkte at det nok ca var det samme.

Håber mit spørgsmål er til at forstå.

Kasper


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering af batteri på carbon stel
Kommentér på:
Montering af batteri på carbon stel

Annonce