{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Søger hjælp ang en Giant Revel 0 MTB {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Håber på jeres hjælp her.

Min ven har en MTB stående som jeg tænker at købe, men han ved ikke rigtig hvad prisen skal være.

Derfor ville jeg forsøge mig her og hører om hvad i ville vurder sådan en MTB til som står i overskriften.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger hjælp ang en Giant Revel 0 MTB
  • #1   28. jul 2019 Tør ikke sætte en pris. Det ligner den var i et fornuftigt "intro-level" spec. da den blev født, men der er sket meget udvikling siden 26"hjul og så stejl vinkel på forgaflen var standart.
    De har tabt en masse værdi, fordi man bliver nød til at kigge på hvor meget mere cykel du får for pengene med en relativt moderne geometri og 29" hjul. Og de findes også på brugtmarkedet.

• #2   28. jul 2019 Hej Peder.

Han siger den har et godt gearsæt på og ellers tænker jeg ikke der er noget yderligere på den..

Han nævner en nypris på 8500kr og han snakker om en pris på omkring 3500 - 4000kr

Hvaf siger du til den pris?

• #3   28. jul 2019 Der ville jeg sige blankt nej.

• #4   28. jul 2019 Okay sad også og så lidt rundt på nettet og ja der får man en ny med dvs nyere ting til et par tusind mere..

Den skal bare bruges til alm brug og måske en tur i skoven som hygge

Vil bare ikke give ham et bud som er helt hen i hampen

• #5   28. jul 2019 Folk kommer tit til at prissætte for højt, fordi man nu engang har lagt mange penge engang.
    Cykler er bare en dårlig investering.
    Udviklingen på de dyreste gearserier forplanter sig til de billigere. Så forskellen imellem generationerne af udstyr, er større end forskellen mellem top og intro-level udstyr inden for samme genreration.
    Med stel er producenterne også gode til at lade sig inspirere af de med mest succes, så top bliver til standart meget hurtigt.

Det er derfor svært at komme med et realistisk bud, der ikke vil gøre din ven ked af det.

• #6   28. jul 2019 Tusind tak for din tid smiley

Jeg laver et bud på 2500kr til ham og ser hvad han siger..

Ellers må det blive en ny

• #7   28. jul 2019 Selv det syntes jeg lyder af for mange penge for den cykel.

• #8   28. jul 2019 Puha det bliver han ikke glad for 😂

• #9   28. jul 2019 Helt ærligt, så syntes jeg du skulle springe over, og så finde dig en billigere og bedre cykel til dit behov.
    Der skulle du måske lave en ny tråd om emnet for at få flere indspark end bare mine.

• #11   28. jul 2019 Jeg ville også klart sige, at 1000 kroner er maksimalt. Dermed ikke sagt, at han ikke kan få mere på DBA, men så er der en køber, der gør en dårlig handel.
    Uden at kende årgangen specifikt, er det er en ret ringe cykel ift. at bruge en mountainbike som andet end transportmiddel.

• #12   28. jul 2019 For 2000-2500 kroner og med lidt tålmodighed, kan du få en rigtig fin cykel. Jeg gav selv 2400 kroner for en 10 år gammel cykel med en Reba forgaffel og fuld XTR. Jeg har lige hentet en fin cykel til min far for 2000 kroner med Reba forgaffel over middel gear og middel bremser.

Kommentér på:
Søger hjælp ang en Giant Revel 0 MTB

Annonce