700 visninger
|
Oprettet:
Søger hjælp ang en Giant Revel 0 MTB {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Håber på jeres hjælp her.
Min ven har en MTB stående som jeg tænker at købe, men han ved ikke rigtig hvad prisen skal være.
Derfor ville jeg forsøge mig her og hører om hvad i ville vurder sådan en MTB til som står i overskriften.
aug 2018
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 71
De har tabt en masse værdi, fordi man bliver nød til at kigge på hvor meget mere cykel du får for pengene med en relativt moderne geometri og 29" hjul. Og de findes også på brugtmarkedet.
jul 2019
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 4
Han siger den har et godt gearsæt på og ellers tænker jeg ikke der er noget yderligere på den..
Han nævner en nypris på 8500kr og han snakker om en pris på omkring 3500 - 4000kr
Hvaf siger du til den pris?
aug 2018
jul 2019
Den skal bare bruges til alm brug og måske en tur i skoven som hygge
Vil bare ikke give ham et bud som er helt hen i hampen
aug 2018
Cykler er bare en dårlig investering.
Udviklingen på de dyreste gearserier forplanter sig til de billigere. Så forskellen imellem generationerne af udstyr, er større end forskellen mellem top og intro-level udstyr inden for samme genreration.
Med stel er producenterne også gode til at lade sig inspirere af de med mest succes, så top bliver til standart meget hurtigt.
Det er derfor svært at komme med et realistisk bud, der ikke vil gøre din ven ked af det.
jul 2019
Jeg laver et bud på 2500kr til ham og ser hvad han siger..
Ellers må det blive en ny
aug 2018
jul 2019
aug 2018
Der skulle du måske lave en ny tråd om emnet for at få flere indspark end bare mine.
aug 2006
Følger: 1 Følgere: 38 Cykler: 1 Emner: 18 Svar: 137
Uden at kende årgangen specifikt, er det er en ret ringe cykel ift. at bruge en mountainbike som andet end transportmiddel.
aug 2006
Følger: 1 Følgere: 38 Cykler: 1 Emner: 18 Svar: 137
Søger hjælp ang en Giant Revel 0 MTB