{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.627 visninger | Oprettet:

Pulsur - hvad er et godt begynder-køb {{forumTopicSubject}}

Hej CG

Som overskriften antyder så overvejer jeg at købe et pulsur til min spinning-træning....det er vel svært at bruge på MTB i skoven hvor pulsen kører op og ned - i takt med det går op og ned ad bakkerne !?

Det behøver ikke være det allermest avanceret ;o) men hvad vil I foreslå at jeg starter med ?

Forsat go´ søndag ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pulsur - hvad er et godt begynder-køb
  • #1   16. jan 2011 (link fjernet)

kan vise alle kurverne, både fart, højde, puls osv. i forhold til hinanden

• #2   16. jan 2011 FR 305'eren er et genialt ur - rimelig pris, mange fede features, og GPS

• #3   16. jan 2011 Jeg bor også i Roskilde, så du kan komme og se mit, hvis du vil så kan jeg vise dig alle features

• #4   16. jan 2011 Bruger selv det her til spinning, sætter uret fast til flaske holderen under træning.
    (link fjernet)

Stroppen er super behagelig, uden hårde plast dele mod kroppen.

• #5   16. jan 2011 Tak for jeres svar..

..umiddelbart syntes jeg at 305´eren ser voldsomt stort ud - er nok mere til noget der er i størrelse med et alm ur !? hvad er der af muligheder i den størrelse !?

Men hvad betyder det at et ur er GPS baseret !? Kan det vise vej eller betyder GPS bare at uret kan regne mine højde-meter ud, når jeg er i skoven !?

Keen F : super fint tilbud, bliver det alligevel et 305, så må du meget gerne give mig en gennemgang af uret ;o)

• #6   16. jan 2011 @Brian
    Gps betyder flere ting,
    den kan måle din fart,
    den kan vise vej, (download kort via gpsies.com)
    virtuel partner (konkurrer mod dig selv)
    viser præcist hvor du har været,

der er sikkert flere muligheder med gps. men dem jeg lige har nævnt er nok de mest primære

• #7   16. jan 2011 Garmin Edge 500 og det har den fordel at det sidder på cyklen/spinningcyklen og ikke på armen, displayet er nemt og se på, og det kan sagtens bruges på den MTB også der bruger jeg min, jeg har også en FR305 og den fungere rigtig godt også, men den ville jeg nødigt skulle slippe styret for og tjekke noget på uret når jeg kører rundt i skoven

• #8   17. jan 2011 305 kan sættes på styret, med en billig holder.

• #9   17. jan 2011 Tak for alle jeres svar...

...jeg købte mig et Garmin Forerunner 405 i dag - det minder meget om et alm armbåndsur - og så kan det de ting jeg har brug for :

- pulszoner
    - puls-graf
    - % af max puls
    - gps´en kan hjælpe mig tilbage til bilen, når der skal prøves kræfter med nye spor ;o)

Kommentér på:
Pulsur - hvad er et godt begynder-køb

Annonce