{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.716 visninger | Oprettet:

Så blev det min tur! Stjålet! {{forumTopicSubject}}

Min Windsor Cliff er blevet stjålet. De har været helt inde i bryggerset for at stjæle den!

Det er nok den eneste i DK da jeg selv havde den med hjem fra DK, så den burde være til at kende, I kan se billeder på min profil, derudover har den hvidt styr på.

Håber folk vil sige til hvis de finder den eller bliver tilbudt den da den har stor affektionsværdi for mig. Dusør gives!! Stjålet i Middelfart på fyn.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev det min tur! Stjålet!
  • #1   3. feb 2011 Er der forresten nogen som ved hvordan og hvorledes med forsikring? Der var ikke noget stelnr på den da den var importeret. Jeg har dog kvittering på den.

  • #2   3. feb 2011 surt! jeg håber du finder den!

    prøv og ring til din forsikring, men jeg mener at de VIL have et stelnummer, før de kan udbetale pengene.

    Jeg har selv lige importeret en cykel, og har bestilt tid ved politiet til at få banket stelnummer i, så ved du det næste gang smiley



  • #3   3. feb 2011 hvorfor i alverden vil du ødelægge dit nye stel ved at lave nogen slå i det...

    Det er kun de stiveste forsikrings selskaber der vil have dk stelnummer i. og de siger det er pga politiet.. og politiet siger de bare skal have et produktions nummer der er unikt på rammen de er ligeglade med om det er et DK stelnummer.

    Men alt det skal nok have afklaret INDEN man den bliver nakket.

    hvad gør du feks med et ny importeret carbon ramme??


  • #4   3. feb 2011 går på billeshave efterskole i strib, skal nok se efter den herude omkring!! smiley

  • #5   3. feb 2011 Tak Nicklas! Du kan bare kontakte mig på 50 42 83 40 hvis du skulle se den så skal vi nok finde ud af en dusør.

Kommentér på:
Så blev det min tur! Stjålet!

Annonce