{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Hjælp til forgaffel {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står med et valg jeg ikke rigtig kan beslutte mig for. Skal måske igang med at bygge ny mtb så jeg har en cykel til det dårlige vejr da min parlee ikke skal ud i det. vil gerne have en normal gaffel på og ikke lefty. har kigget på RS SID worldcup. Dt swiss XRC 100 race og en FOX 32 F-SERIES FIT TERRALOGIC. hvad synes i?. heller en god holdbar en fromfor en let ?,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til forgaffel
  • #1   4. feb 2011 kender godt noget til gaflerne men har ikke personligt kørt med dem derfor jeg spørg jer smiley

  • #2   4. feb 2011 har været til kursus ved fox så jeg ved det er kram i forhold til de andre. men ville høre personlige meninger men ser ud til det bliver en terralogic

  • #3   4. feb 2011 FOXen er rigtig god og nok den stiveste af de tre, men jeg ville holde mig fra Terralogic og købe en normal FIT RLC.
    DT Swiss'en er rigtig god i skoven, virkelig god, men den skal simpelthen serviceres så ofte, at det bliver et minus i min bog. SIDen virker altid og jeg synes dens sensibilitet er meget bedre end FOXens, tilgengæld er FOXen bedre i den sidste del af affjedringen, hvor SID lidt har en tendens til at blive død og sende for mange stød op igennem hænder og arme.

    Som du kan høre, så synes jeg alle forgaflerne har fordele og ulemper og i sidste ende kommer det an på ens kørestil, brug og preferencer hvad man er bedst tjent med.


  • #4   4. feb 2011 hmm synes bare terralogic systemet er noget så smart med den måde det funger på. og ja fox er den stiveste og den der er bedst bygget i hvert fald af fox og sid. . en dt har jeg endnu ikke set skildt ad. men det kommer jeg nok til med chefens på et tidspunkt.

  • #5   4. feb 2011 lefty skulle være bedre endnu men eftersom vi ikke er forhandlere af cannondale kan det ikke blive sådan en.

  • #6   4. feb 2011 Hvilken ramme skal den på, hvad skal den bruges til, og hvor?

  • #7   4. feb 2011 xc skov. og regner med endte en giant xtc advanced eller en storck rebel carbon.

Kommentér på:
Hjælp til forgaffel

Annonce