{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor får jeg Dugast Rhino XL dæk
  • #1   6. feb 2011 Hos Dugast. Bare søg på A. Dugast... Så finder du dem.

    Er det til hardtail eller fully?


  • #2   6. feb 2011 A-Dugast.com hedder hjemmesiden. R2-bike.com har dem også... Hvis det er til en hardtail, vil jeg klart anbefale dig at købe 47mm i stedet for 45mm, de vejer næsten det samme. Men der er meget mere affjedring i 47'erne. Du får også bedre rulle-egenskaber med et bredere dæk. R2-bike har 47mm på lager. smiley

    Glæd dig til lukkede ringe. Det spiller bare max. Meget bedre greb end alm dæk og ruller sindsygt godt.


  • #3   6. feb 2011 kan man virkelig mærke så stor en forskel på lukket ring??

    normalt køre jeg med slange på nobby nic.

    jeg skal bruge dem på en epic fully



  • #4   6. feb 2011 Jeg synes virkelig der er forskel.... Der var en bestemt bakke, på den rute jeg normalt kører, jeg gik i stå hver gang jeg prøvede at køre op af den, fordi jeg ikke kunne stå fast/få bid, efter jeg har fået Dugast ringe på, køre jeg op, næsten hver gang.

    Jeg kører også med noget lavere dæktryk end jeg kunne på alm. dæk og slange eller tubeless. Har bulet 3 bagfælge med ca 2. bar i, med Racing R, NN og FFred på.... Nu kører jeg med 1.5 bar i Dugast ringene og mærker kun høje rødder en sjælden gang i mellem, men ingen buler i fælgen.

    Så jeg kommer ikke tilbage på alm dæk lige pt.


  • #5   7. feb 2011 okay lyder fedt men er det nogle specielle fælge du køre med også?
    mine køre tubeless. kan de tage ring??


  • #6   7. feb 2011 Rene S

    Du skal have fælge til lukkede ringe for at kunne køre med lukkede ringe. Du har clincher hjul.


  • #7   7. feb 2011 Ja, som Andreas siger, skal du bruge fælge til lukkede ringe.... Ellers virker det sku ikke. smiley

  • #8   7. feb 2011 Jeg kører med FRM XMD309 fælge.... det er de billigste du kan få, 800kr pr stk, vejer ca 300g.... Så du kan lave et rigtig let hjulsæt uden det koster det helt vilde.

Kommentér på:
hvor får jeg Dugast Rhino XL dæk

Annonce