{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.242 visninger | Oprettet:

Morten n
Morten n
Tilmeldt:
9. sep 2010
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 62

BMX i odense.. hjælp til nybegynder {{forumTopicSubject}}

hey CG jeg ville høre om der var nogle bmx køre som ville tage en nybegynder med ud og lære mig lidt tricks...

er 24 og kunne godt tænke mig at lære lidt sjov på bmx.. bor i odense C


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMX i odense.. hjælp til nybegynder
  • #1   1. mar 2011 Hej Morten

    Der er nogle stykker der kører på cykler (både bmx og mtb)i Odense skatehal.
    Jeg kører der i ny og næ..der kan godt være meget trafik derinde, men ellers er det ok.
    Ellers er der vist ikke så meget inde i Odense .. Men til foråret når det hele tører op, kører jeg meget på min pumptrack (og lidt dirtjumps), den ligger mellem Glamsbjerg og Assens. Der er du meget velkommen!
    Vi kan evt skrives ved på larsbidstrup@yahoo.dk.


  • #2   1. mar 2011 ..tjek evt de her små events ud der kommer i løbet af sommeren
    (link fjernet)


  • Morten n
    Morten n Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 62
    #3   1. mar 2011 udemærket..:-)

    har også selv mtb med fully..

    der må da også være nogen som kan lære en lidt tricks bare ved at køre lidt rundt på gaderne i odense,..

    hvad koster skate hallen i odense



  • #4   1. mar 2011 en flad 20'er (link fjernet)

  • #5   2. mar 2011 Hvis du tager ud at cykle sammen med andre, er der nok nogle der kan give lidt tips osv undervejs.. de fleste mtb'ere og bmx'ere er rigtig flinke og hjælpsomme.
    Så det er bare at gå igang og møde nogle af de folk der er ude og give den gas :o)


  • Morten n
    Morten n Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 62
    #6   2. mar 2011 ja lige præcis.. der jo rigelig leg man kan lave på en parkeringsplads på en bmx.. hvis man kan:-)

Kommentér på:
BMX i odense.. hjælp til nybegynder

Annonce