{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

Bedste XC MTB {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg har nu i noget tid tænkt på hvilken mtb der er den bedste til XC, jeg har kigget på en cannondale Scalpel 2 (full suspension ) og så cannondale Flash High-Mod 2 (hardtail) og ved ikke hvad der er bedst HT eller Fully, hvis der er nogen der har nogle svar ville det være godt, og hvis der er nogen cykler i synes ville være bedre i ca. samme pris smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste XC MTB
  • #1   2. mar 2011 Flashen er lættere end Scalpellen... Men jeg er sikker på at de gram det handler om ikke betyder meget... Det er begge nogle hurtige cykler... Har en kammerart der har en scalpel og jeg pengene købte jeg selv en, men jeg må "nøjes" med min F1...
    Jeg ville satse på Scalpel...


  • #2   2. mar 2011 Nu har jeg jo også hørt en masse med at full suspension er langsommere end hardtail når man kun kører løb i max 2 timer ad gangen som mig.

  • #3   2. mar 2011 Jeg sys også det er lidt bøvlet og vurdere Hva der er hurtigst for en ht er i de fleste tilfælde lettere end en fully og lavere vægt = knap så mange kilo at slæbe med rundt på ruten

    Men jeg vil så mene at at den ekstra vægt ved en fully ville gå lige op med at man nemmere kan holde det samme tråd over rødder og i huller og andet ujævnt


Kommentér på:
Bedste XC MTB

Annonce