{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brede på mtb styr
  • #1   4. mar 2011 mine styr ligger mellem 62 og 66 cm

• #2   4. mar 2011 Mener mit er 60cm smiley Har også hørt noget om skulderbrede, men hvis du finder en behagelig længde, så passer det jo nok smiley

• #3   4. mar 2011 skulderbrede = styrbrede, er nok noget man mest bruger inde for racere..

Feks er riser styr altid en del bredede ind feks flatbar styr. et bredede styr giver også en anden kontrol over cyklen ind et smalt styr.

• #4   4. mar 2011 der er fordele og ulemper ved både korte og lange styr.

et kort er meget nemte og få mellem træerne og en følelsen af cyklen reagere hurtig. men kontrollen er mindre ved en kort styr.

og ved brede styr er det jo så modsat.

mht. skuldre brede styr, så synes jeg det bliver for kort. havde det på min gamle hardtail GT. og det var lige kort nok.

hvis jeg var dig, ville jeg køre lidt med det som det er. og hvis du føler det er for bredt, så skær 2 cm af hver side til at starte med, og er det for bredt, skær 1 cm af osv. indtil du finder den rigtige brede.
    det er bare ret svært at sætte mere på.

• #5   4. mar 2011 Du skal ikke tænke på skulder bredde, prøv dig med de 70cm.

• #6   6. mar 2011 prøv med de 70cm.
    ellers så sæt grebbene et stykke inde på styret, som de sad på det forrige, de første ture og efterhånden som du får kørt nogle ture så sæt grebbene længere ud så du til sidst ender ved de 70cm.
    du vil kunne mærke en forskel fra 60cm til 70cm når du køre i skoven, specielt på singletracks

Kommentér på:
Brede på mtb styr

Annonce