{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.385 visninger | Oprettet:

Ondt i ryggen når man cykæer mtb?? {{forumTopicSubject}}

jeg var ude og cykle lidt mtb i skoven idag og fik fand*** ondt i ryggen prøvede at ændre sadel højden men det fortsatte det er en ny cykel men den er ikke for lille * kan det være fordi at jeg ikke har kørt siden ja der ikke var sne sidst hvis der er nogen der kan huske det smiley hvad kan jeg gøre for det er vildt træls at man ikke kan give den gas fordi det gør ondt i ryggen man føler sig som en gammel mand men bare i god form smiley hvad kan jeg gøre ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt i ryggen når man cykæer mtb??
  • #1   7. mar 2011 Enten er det fordi du ikke har kørt i lang tid, ellers er det fordi der er for langt fra sadlen til styret, har selv en cykel med kort overrør i forhold til mange andre xc'er fordi jeg havde det problem, nu er min saddel så rykket helt tilbage fordi min ryg er blevet trænet, det har noget med musklerne at gøre nemlig :')

• #3   7. mar 2011 lavere gear, jeg har ladet mig fortælle, at din lænd bliver hård belastet, når man køre i for højt gear. så hellere et klick ned, og højere canance. ( det hjælper på mig.)

• #4   7. mar 2011 haha smiley men jeg kan godt køre med det men det kunne bare være fedt hvis man kunne slipper for det kan umuligt være sundt og bliver nød til at holde 10 sek pause til at strække ryggen
    smiley

• #5   7. mar 2011 **Alø**
    jeg køre i 1-2 gear og når der er mulig hed for at køre stærkere lidt op skoven har ude har mange sving så man kan ikke nå så højt op i fart før man skal stoppe igen så den er ude lukket smiley

• #6   7. mar 2011 okay.

• #7   7. mar 2011 hvis ellers cyklen passer til dig er der kun en ting at sige Rygøvelser, - se evt her.: (link fjernet)

evt kan du kigge på lufttrykket i dit baghjul, højt dæktryk sender flere vibrationer gennem cyklen end et lavere dæktryk

• #9   8. mar 2011 smiley Og hvis du så rammer en sten eller et hul i stien mens du strækker ud........ tjaa så glemmer du med garanti alt om at du har ondt i ryggen *lol*

• #11   8. mar 2011 Har selv de problemer med ondt i lænnen, så følger lige med smiley

• #12   8. mar 2011 løsningen er simpel men nådesløs. 2 x dagligt a 5-10 min Body-core / Kropskerne øvelser - søg evt på nettet, der findes mange gode øvelser, også spec. til cykelryttere
    alternativ må du en tur forbi dit lokale træningscenter / Gymnastikforening

Kommentér på:
Ondt i ryggen når man cykæer mtb??

Annonce