{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.834 visninger | Oprettet:

Kellys MTB? Hvad sys i? {{forumTopicSubject}}

Hejsa folks smiley

Jeg tror sgu muligvis jeg har fundet nogle glimrende begynder cykler. Mærket hedder kellys, men eftersom stortset INGEN herinde, ejer en kellys cykel, går jeg og frygter det er noget værre bras.

Jeg leder efter noget til maks 6400 bobs... og har stortset besluttet hvilken cykel jeg vil have, medmindre dette viser sig at være good stuff smiley

(link fjernet)

(link fjernet)

http://www.billigecykler.dk/CYKLER/MOUNTAINBIKES/MTB+HARDTAIL/KELLYS+2010/2010+KELLYS+MADMAN.html

Det er denne cykel de skal forsøge at vippe af pinden, da det er den jeg indtil videre har udset mig som min kommende cykel:

(link fjernet) - Jeg køber den dog hos en lokal cykelhandler i Århus, hvor jeg bor hvilket jeg klart foretrækker når det er min første mtb, men er Kellys noget kvalitet vil jeg overveje at bestille over nettet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kellys MTB? Hvad sys i?
  • #2   22. mar 2011 Gud jeg havde sgu da slet ikke tjekket hvor de havde adresse henne smiley Men ja, det er sgu det jeg gør smiley Tak for dit svar

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 5 Følgere: 7 Svar: 105
    #4   22. mar 2011 De cykler ville jeg holde mig fra. Gearstumper, gaffel og hjul er alle af den billigste skuffe og holder ikke til brug i skoven.

    Hvis du vil smide 6k så find hellere en brugt cykel i samme prisleje. Der får du noget mere cykel samt mindre værditab hvis du vil sælge igen.


  • #5   22. mar 2011 Jamen jeg har skam heller intet imod at bestille fra bike-discount.. eller jo, men det er sgu fordi jeg aldrig har haft en MTB og så synes jeg det er meget værd, at have ens cykelpusher i nærheden, hvis der nu skulle ske noget... det er såmænd det eneste...

  • #6   22. mar 2011 så egentlig har jeg ikke overvejet det rigtig seriøst før jeg så de Kellys cykler... Og så læste jeg en, som skrev herinde i en anden tråd at han aldrig havde fået sin cykel fra bike-discount.de og så har jeg faktisk ikke haft lyst til at bestille fra dem siden...

Kommentér på:
Kellys MTB? Hvad sys i?

Annonce