{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

fixie hjælp {{forumTopicSubject}}

hej cg. fixie ryttere smiley
nu er min racer solg og jeg skal finde en fixie til at rille hygge på bygget max 7 k gerne lidt under.
gerne en ramme med lidt arow udseende som visp, vision sprint hva vil i anbefale og hvor fra ???
hva med shoppen track bike shop er den et besøg hver og hvordan ligger de i pris leje ??? nogle der kender dem evt kan anbefale dem eller en anden shop i kbh??

jan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fixie hjælp
  • #1   29. mar 2011 Track Nike shoppen er meget fornuftig men rammer er nok billigere i udlandet..:)

• #2   29. mar 2011 Hej Jan
    Det kommer lidt an på hvad du søger i en "fixie" cykel.
    Vil du køre med fast nav eller friløb?
    For 7000,- kan du få meget godt brugt! Et bud er helt klart at slå et smut forbi TBS = track bike shop.
    Ellers skal du snakke med Spectre bike shop. Deres cykler er også af en overkommelig pris. Dem finder du engang i mellem på dba.dk til en billige penge og hvor de som regel kun har kørt bane.

• #3   29. mar 2011 når nu har jeg været et smut forbi TBS og fik et "tilbud" på en fuji bane 2,0 cykel med forbremse monteger nogle "prøve pedaler" og rise bar styr til 8 k syntes det var lige i overkanten efter som jeg havde ringet der ned igår og fået at vide at det var sagtens muligt at få til under 7 k med en arow ramme hmm
    kan i ikke smide nogle links til hva i vil anbefale nyt, brugt kom gerne med ideèr

• #4   30. mar 2011 Prøv og kig på fixiecykler.dk

Kommentér på:
fixie hjælp

Annonce