1.220 visninger
|
Oprettet:
ud-stemme {{forumTopicSubject}}
Hvor mange udstemmer skal der til før en bruger ryger ud?
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 71 Svar: 5.166
I sådan et tilfælde her. hvor en bruger tydeligvis prøver at vidersælge noget fra ebay, til overpris, og marksføre det som noget unikt, hvor det tydeligvis er en kopivare...
bør der ikke gøres noget i sådan en sag?
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 49 Cykler: 7 Emner: 179 Svar: 1.892
feb 2008
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 49 Cykler: 7 Emner: 179 Svar: 1.892
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 51 Cykler: 6 Emner: 66 Svar: 1.697
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 1 Svar: 60
Skal alle der tager overpris så jagtes??
Enten må der sælges eller ikke, hvis jeg har lyst til at sælge mincervelo for 300.000 kr er det sq op til den enkelte bruger at kigge den anden vej.
Utroligt nok der sidder folk og skal bestemme hvad varene skal og må koste..!
Begriber ikke at dem der har spammer ikke bliver frosset, har se folk frosset for det samme tidlige..
Nu er det vist på tide CG kommer på banen..
feb 2008
Det største problem set i mine øjene er at han fremføre det som noget det ikke er... og vil ikke ud med information omkring varene..
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 2 Emner: 2 Svar: 124
feb 2008
og et hvert link hvor man forsøger at gøre opmærksom på at det er en pina - dogma kopi bliver slettet
okt 2009
For høj pris og useriøs sælger 2 fare signaler der burde få folk til at holde sig væk fra annoncen, derfor forstår jeg ikke det er så vigtigt at kommentere på den hele tiden..
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 76 Svar: 784
SUPER fint at der er kvittering og hele svineriet med, men som sagt vil jeg da gerne vide hvor den kvittering og dermed garanti kommer fra.
Det må da sige et eller andet at 3 spørgsmål vedr oprindelse af rammen er blevet slettet. Det er da et tegn på at sælger har andet end rent mel i posen
apr 2007
Følger: 68 Følgere: 68 Cykler: 6 Emner: 136 Svar: 1.266
apr 2007
Enhver kan se det er en Dogma kopi.
Vil også gerne se noget dokumentering for den lovede garanti, der medfølger.
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 9 Emner: 4 Svar: 78
"Immaterielle rettigheder beskytter som udgangspunkt kun mod erhvervsmæssigt misbrug.
For varemærker, design, patenter og brugsmodeller er det ulovligt erhvervsmæssigt at udnytte rettigheden uden rettighedshavers samtykke. Erhvervsmæssig udnyttelse omfatter bl.a. produktion, salg, import, eksport, opbevaring og markedsføring.
For værker beskyttet af ophavsretten er det ulovligt erhvervsmæssigt at fremstille eksemplarer af værket, og det er også ulovligt at gøre eksemplarer tilgængelige for almenheden.
For alle rettighederne gælder, at køb til privat brug som udgangspunkt ikke er ulovlig. Det er derfor ikke ulovligt for en privatperson at købe en piratkopieret taske og anvende den til private formål. Vurderingen af om et konkret indkøb er sket til privat brug, eller med erhvervsmæssig udnyttelse for øje, afgøres ikke af varemodtagerens egen subjektive opfattelse. Det er i sidste ende domstolene, som afgør, hvad der forstås som privat brug. "
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 20 Cykler: 1 Emner: 5 Svar: 452
...men men jeg synes at jeres tone er lidt skinger.
jeg har ikke fuldt med på annoncen fra starten, men som den ser ud nu, kan jeg ikke se noget problem...
han påstår ikke at det er en pina..
er pina ikke også lavet i østen?
ja den ligner en pina til forveksling, og det gør den til en kopi. Men der står ikke pina nogensteder på den.
spørgsmål har pina patent på formgivningen?? hvis nej, så må folk kopiere deres form så meget som det passer dem..
okay rammen og forgaffel koster X at importere fra ebay, oveni kommer styr-frempind-saddelpind-saddel, dem nævner ingen når de kritiserer hans pris..
og når alt kommer til alt:
LAD DOG DRENGEN, synes du ikke om hans pris så lad være med at købe den.
han tror at han kan importere rammer og sælge dem (se hans profiltekst), FINT, han skal nok blive klogere, men det er op til ham.
DERIMOD
jer der har direkte har cikaneret, udhængt ham og ødelagt hans annonce, føler i jer store?? comeon han er en lille dreng og i har kastet jer over ham som en folk ulve
og har i processen brudt en masse CG regler (bla udhængning).
og nu får jeg hug for at være djævlens advokat, *SUK*
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 14 Cykler: 1 Emner: 268 Svar: 1.833
apr 2007
Han skal på ingen måder have medlidenhed til hans lille forretning.
min meing
okt 2009
Det er jo rart at se CG tager affære i denne her sag.
Men hvis ret skal være ret mangler der vel en Udmelding omkring de folk der har deltaget i at ødelægge annoncen jvf stk. 1.4 og 2.6 skal man statuere et eksempel må det jo virke begge veje.
Alt andet vil da virke useriøst..
ud-stemme