{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

KNÆK SAGDE DET. HÅND BRÆKKET {{forumTopicSubject}}

Jeg køre afsted ned af vors start "bakke" og køre rundt i byrmen, køre med høj fart hen mod vores vores 6 duobler, jeg hopper éteren perfekt uden nogle skevanker,men så kommer jeg til 2'eren, den viser sig og være for kort "1 meter lang" til min fart efter 1'eren, så jeg tager bagbremsen i luften for at få cyklen til at dykke, jeg gør det åbenbart for meget og det resulterede i at jeg banker hovedet lige ned i næste hops opsæt og brækker hånden. jeg opdagede det enig ikke som en brækket hånd, jeg fik nogett vand på og cyklede hjem, jeg tog mig ikke sammen til og komme til skadestuen, så jeg bed smerten i mig og lagde mig til at sove, jeg vågnede omkring kl 19 igen, og fik noget at spise. jeg fik noget ris med noget wok. (yderst god mad smiley ) tilbage: så jeg vågnede med megen smerte i hånden men tog mig atter ikke sammen til og ta til skadestuen, så jeg holdt mig vågen med min egen vilje om det var væk næste morgen. om natten sov jeg direkte ad helvedes til, jeg havde ondt i hånden og den skulle holdes op ad så blodet kom væk fra den. da jeg vågnede var hånden dobbelt så stor som den anden, jeg kigger på den og tæneder for mtv. (tupac - changes) blev spillet smiley yderst god sang..
fortsatte da med og indtage mine rundstykker jeg fik serveret på en fad til morgenmad og drak min juice.
så fik jeg mig taget sammen til og stå op og gå oven på og få børstet tænder, og få strøjet skjorte og bukser. (skulle til konfirmation hos min kusine). jeg sætter mig dejligt ud i bilen og tænker på at min hånd nok snart er færdig med smerter. (min mor knapper mine bukser smiley ),
da jeg ankommer til konfirmationen bliver jeg taget godt imod og giver hånd og siger goddav til de andre gæster.
jeg sætter mig ned og beder min mor om at hente en morfin lignende pille ude i køkkenet på restauranten til mig. jeg indtager pillen og sætter derefter igang med maden. til forret stod den på tarteletter med hønsekød . derefter var der hovedret, den bestod af okse mørrebred og kartoffelbåde. (og den dejligste tykke beanese sovs).
jeg begyndte efter og have snakekt med den søde pige som sad over for mig at få en dundrene pine i armen, jeg satte mig over til min mor og sagde at jeg pludselig begyndte og få meget smerte. min mor og jeg besluttede os for at bælle 2 glad hvid vin og ellers køre op på skadestuen..
vi sæter afsted fra hotellet over til skadestuen..
jeg går hen og angiver mit navn og fødselsdato.
jeg sætter mig og finder et godt dirt (mountainbike) magazine frem og gennemlæser de engelske linier med en god snickers i hånden fra automaten.
da bladet var gennemlæst lænte jeg mig tilbage og så prison break på fjernsynet i ventesalen.
det tog 4 timer inden jeg kom til og blev vidst ind i et hospitalts værelse og der fik jeg en god nyhed at lægen var på vej. efter og have siddet der og halv sovet på sengen kom der en måne klippet læge ind. han kiggede på min arm og sendte mig ind til en anden læge som skulle ta nogle billeder. efter jeg har fået nogle billeder bliver jeg bedt om at sætte mig ned inde på hospitalet og vente. der falder jeg i snak med 3 andre som også var til konfirmation men måtte smutte fordi en af gæsterne var faldet om 3 gange til festen..
efter og havde sludret med dem i et par timer bliver jeg hentet af en læge..
jeg bliver vidst ind på et værelse og der snakker vi lidt.
han siger at min håndled's knogle er brækket midt over.
så han kalder efter en sygeplejeske som kommer med sådan en vogn som stuartesserne bruger på et fly med alle mulige størrelser af gips:

Hun kørte et lille koldt metalbord over til mig og jeg lagde hånden derpå. hun satte ellers igang med og vikle det første stykke forbindin på at uld..
så kom der et lag normal forbinding, så lagde hun noget stiv gips ned i noget varmt vand, og tog det op igen efter 30 sek.. og så lagde hun det skånsomt på og klippede det til, så triller hun min frem og tilbage på pladen og ligger den sidste forbinding på efterfult at et net lignede ting..
så kom jeg ud, og kom ind i bilen og kørte hjem. da jeg kommer hjem var jeg så udmattet at jeg lagde mig til og sove med det samme..

Mathias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KNÆK SAGDE DET. HÅND BRÆKKET
Kommentér på:
KNÆK SAGDE DET. HÅND BRÆKKET

Annonce