{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

passer de her fælge? {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer at købe nye fælge til min felt, og jeg har så fundet de her "Lite Sport XC Disc" 26" fælge.. også ville jeg høre om de passer da jeg syns at det er de fedeste fælge jeg kan finde smiley
http://www.cykelgear.dk/hjul/mtb-hjul/lite-sport-xc-disc-hjulsaet-26

og samtidigt med hvordan man sætter bremse skiverne over på fælgene?
- jeg er en rookie indenfor det her, så derfor vil jeg hellere spørge jer der sikkert ved mere om det end mig smiley

på forhånd mange tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  passer de her fælge?
  • #1   19. maj 2011 altså ny er jeg også ret ny i sporten men, da jeg skulle købe fælge så fik jeg afvide at det eneste jeg skulle kigge efter var 26 '' så ville de passe men og de passede også de fælge jeg fik hjem

• #2   19. maj 2011 Ja de passer..

Dog ville jeg kigge efter nogle billige mavic's i stedet for.. Deres billigeste er virkelig value for money..

• #3   19. maj 2011 kan du ikke prøve at smide et link op?
    og jeg faldt over dem her da jeg ikke har ret mange penge og min forfælg er skæv.. også syns jeg de her ville løfte udseendet lidt

• #5   19. maj 2011 De passer ikke, dine skiver er med centerlock, de andre er med 6 bolte smiley

• #6   22. maj 2011 man kunne ikk bare købe nogen skiver der monteres med bolte? smiley

- det er som sagt fordi min forfælg er skæv og det nytter ikk noget at stramme egerne (det er prøvet), også syns jeg dem her ville løfte udseendet lidt og især når jeg íkk har så mange penge at gøre godt med smiley

Kommentér på:
passer de her fælge?

Annonce