{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Aalborg-Rødekro i ferien. {{forumTopicSubject}}

Hej CG,
Jeg har lovet at komme ned og besøge min fætter i Rødekro i sommerferien og så kan jeg jo lige så godt cykle derned!
I denne sammenhæng vil jeg spørge jer der måske har prøvet noget lignende til råds.
Hvordan planlægger jeg den bedste rute ? Har i nogle links eller personlige erfaringer ?

Er det realistisk for en motionscyklist som mig at cykle 220 km på en enkelt dag ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aalborg-Rødekro i ferien.
  • #1   6. jun 2011 På motorvej er der ca. 260 km?
    Og så på små landeveje ned igennem jylland, så skal du nok ligge en 50-100 stykker til? smiley
    Det kan sikkert lade sig gøre med den rigtige kost inden og under turen.. Og det tager nok sin tid smiley + Du kan jo ikke lige sådan have den helt store oppakning med, altså tøj osv.

• #2   6. jun 2011 Argh 250 km kan måske gøre det hvis du kan følge krak.dk's rute smiley Eller du har måske fundet en rute siden du nævner 220 km..

• #4   6. jun 2011 Ja det var enten det eller så have en cykeltrailer af en slags med.
    og de 220 km er hvad der er til et muligt pitstop/overnatning smiley

Kommentér på:
Aalborg-Rødekro i ferien.

Annonce