{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.765 visninger | Oprettet:

Avid eller Hayes bremser? {{forumTopicSubject}}

hejsa kigger på bremser til mit mtb projekt
og havde sådan set bestemt mig for at købe
Avid Elixir CR Carbon men nu er jeg blevet lidt lun på
Hayes Prime Pro ...

hvad synes i..

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=57129

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=54687

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Avid eller Hayes bremser?
  • #1   6. jun 2011 Avid ville jeg klart fortrække mellem de to.
    men hvis det var min egen cykel, ville jeg nok smide et par shimano bremser på.. rimelig billige, fedt nok look, og så bruger de mineralsk olie, og er super nemme er lave service på.

• #2   6. jun 2011 shimano bliver det ikke... da der komme sram X9 synes jeg ikke jeg vil blande med Shimano og noget andet er mineralsk olie?? hvad er koge punktet på det? tror da ikke det er så højt som på DOT 4?'

det åben lyst valg ville også være avid men kan nu godt lide at gå lidt mod strømmen smiley cykeln bliver bla også men fast carbon gaffel...

• #3   6. jun 2011 hvad skal cyklen bruges til? ville egentlig nok være smart at spørge om siden du snakker om kogepunkter

• #4   6. jun 2011 Af de to ville jeg vælge Avid. Men kig på Hope eller Shimano - og kogepunktet skal du nok ikke bekymre dig om, medmindre du skal bruge den til hardcore downhill - som jeg stærkt tvivler på.
    Hope og Shimano er rigtig lette at udlufte, og så fordelen ved shimano er at du ikke risikere at ødelægge lakken hvis du spilder olie på den..

• #5   6. jun 2011 Bjørner er spot on...

• #6   7. jun 2011 Igen Shimano bliver det 100% ikke... ang koge punkt osv er det skrvet med 2 stk ? så det var af rent nysgerrighed jeg spurgt til det.

cyklen skal bruges til skov, singletrack osc i den dur intet extrem down hill

• #7   7. jun 2011 Hvis ikke det bliver shimano - så ville jeg vælge http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=31561
    men kører selv med sram gear og shimano bremser - fordi jeg synes det er den bedste kobination

• #8   7. jun 2011 en god ting ved hope er også at du kan skifte hver enkelt del hvis bremsen går i stykker. eller hvis du vil gå imod strømmen kan du lire bremsen ved at bestille delene i forskellige farver..

• #9   8. jun 2011 Jeg ville (og har lige gjort) vælge et sæt Hope M4 eller X2. Ikke dem Bjørner linker til, da de er V2 og til downhill brug.

Kogepunket i mineralsk olie.. Helt ligegyldigt smiley

Hvis det umuligt bliver Shimano, ville jeg anbefale Hope. Lette at servicere, bleed og indstille. Og så ser de jo djævlens godt ud smiley

• #10   8. jun 2011 jeg vil da lige kigge lidt mere på m4 dem har jeg også læst lidt godt om rundt på nettet

• #11   10. jun 2011 efter at have læst en masse andmeldelser har jeg næsten bestemt mig for at købe Hayes Prime Pro de bliver taget rigtigt imod og prisen er fin synes jeg,,, dog kan jeg desvære få dem i 1/8 smiley

Kommentér på:
Avid eller Hayes bremser?

Annonce