{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Prisvudering procaliber 9,9 sl
  • #1   20. jan Tror du skal være tilfreds med ca halvdelen af hvad den kostede. Kan virke som meget at miste på 300 km - men jeg har det selv sådan at det skal virkelig kunne svare sig før jeg gider overveje en brugt cykel frem for en ny.

• #2   21. jan Enig i hvad du siger vil også gerne selv spare meget ved brugt køb

• #3   21. jan Nu spørger jeg helt sikkert rigitg dumt men hvordan kan den koste så mange penge og hvor meget har du selv givet?

Umiddelbart så tror jeg tabet på sådan en cykel er større end en cykel til 20.000.....

• #4   21. jan Cyklen vejledende ny pris sidste år var 64.000kr jeg fik / købte den i samme arbejde med mine sponser men efter større skade i rykken kommer jeg ikke op og cykle på samme plan mere og sælges derfor
    Men tror det er det lette Carbon stel og hjuls samt gear der gær cyklen dyr

• #5   22. jan Det er helt fair og godt du har fået "hjælp" til at købe den...har du fået en skade så du slet ikke
    Kan køre mere eller?

Hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg meget svært ved at se at cyklen kan bære en pris der er så høj fra ny af... Derfor tror jeg du skal sætte dine forventninger betydeligt ned... Men måske er der folk der gerne vil gi det du forventer? Det er jo en racer raket....

Jeg tror nok aldrig helt jeg kommer til at forstå de høje priser både mtb men nok ligeså meget racer hvor der ikke er dæmpere dropper post hydrauliske skivebremse osv osv....

Kommentér på:
Prisvudering procaliber 9,9 sl

x