{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.826 visninger | Oprettet:

Sune T
Sune T
Tilmeldt:
20. apr 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21

Vurdering af 20" Cube LTD Race 2010 + udstyr. {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg ved ikke om man må oprette en vurderings tråd ? Hvis ikke må i lige skælde mig ud smiley

Jeg står i den situation, hvor jeg har fået en skade på mit ene knæ, ikke noget alvorligt men det kræver tid for at komme sig smiley og derudover har jeg fundet ud af at mit behov nok ligger bare i en cykel til landevejen...

Derfor ønsker jeg en vurdering af min 20" Cube LTD 2010, som har overholdt service, og er i RIGTIG flot stand ! Ingen ridser så vidt jeg kan se, kæde samt gear er rigtig flot stand, den er også blot 4 - 5 mdr gl. og har kørt cirka 150 km ialt...

Der er naturligvis alle papir på den, altså kvittering, servicebog, garanti bevis osv...

Derudover følger der følgende udstyr med i handlen !

Bar ends (Token Carbon): (link fjernet)
Flaske holder (Token Carbon): (link fjernet)
Hjelm (Scott Karme): (link fjernet)

Der følger også en forsikrings godkendt lås med.

Det hele befinder sig i Horsens !

Hvad ville en fair vurdering af overstående være ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af 20" Cube LTD Race 2010 + udstyr.
  • Sune T
    Sune T Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21
  • #2   23. jun 2011 8500 tror jeg godt du kan få for den.

  • Sune T
    Sune T Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21
    #3   23. jun 2011 Rene det er ikke meget fra min egen vurdering, jeg har sat den til 8000 kr på den blå avis...

    Grunden til dette indlæg var blot for at høre om jeg var helt ved siden af eller ej, det lyder ikke til på dig at jeg rammer helt ved siden af smiley

    Andre skal naturligvis være velkommen til at komme med Jeres input smiley


  • #4   23. jun 2011 Altså nyprisen var jo 11000kr. Og du siger den er stort set ubrugt.

    Der følger ekstra dele med for omkring 2000kr

    Så umiddelbart er 8000 ikke helt i vejen.

    Folk skal regne med, hvis de gik ud og købte ny, ville de kun få en LTD comp for de penge. Og de 2 sammen lignet er denne langt bedre.

    Jeg venter selv på at GLS får taget sig sammen til og få leveret min cykel.

    Cyklen har nu stået i Kolding i 3 dage, og det ser ud til at den tidligst kommer imorgen.


  • Sune T
    Sune T Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21
    #5   23. jun 2011 Hej Rene,

    Jeg synes du skal ringe og brokke dig, evt. tilbyde selv at afhente hvis det er en mulighed for dig? Jeg synes bestemt ikke det er fair af GLS bare at lade den stå i 3 dage smiley

    Kender følsen når man har bestilt noget ønsker man naturligvis at få leveret sin vare ASAP smiley

    Tak for din vurdering, jeg er nok ikke helt ved siden af så smiley


  • #6   23. jun 2011 Jeg har haft ringet her fra morgenen af.
    Jeg kom igennem til en sur kvinde, jeg spurgte hende om jeg kunne forvente min pakke idag, eller om det først blev imorgen. Idet jeg helst ville undgå og stå opstillet efter fragtmanden forgæves.
    Så fik jeg en lille sviner om at hun havde bedre og give sig til, end og forudse hvordan min pakke blev transpoteret. Hun kunne dog ikke svare mig på, hvorfor det var nødvendigt at den skulle stå i Kolding på 3. dag i streg.
    Fortalte hende så hvor pisse træls det var, ikke og kunne lave nogle aftaler, idet man regner med at de yder så hurtig service, som mulig. Ergo sender varen vidre fra deres lager så snart det er muligt.

    Jeg ønsker ikke og drøne til Kolding for og hente en pakke, som jeg har betalt for at de skal bringe ud. Idet jeg har 80km hver vej.

    Det er alligevel ikke vejr til og cykle idag i. smiley

    Men næste gang jeg får valget, så vælger jeg GLS fra, og håber på de benytter andre fragt firmaer såsom Danske fragtmænd eller DHL


  • Sune T
    Sune T Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21
    #7   23. jun 2011 Jeg kan sku godt forstå din Rene, sådan en ko smiley

Kommentér på:
Vurdering af 20" Cube LTD Race 2010 + udstyr.

Annonce