{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Jens H
Jens H
Tilmeldt:
9. maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Endnu en der leder efter ny MTB :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa, har stormet lidt igennem forum og læst og læst...

Jeg er selv ved at lede efter en MTB - Harald Nyborg cyklen holdte et år, så det pjat gider man ikk helt prøve igen smiley

Jeg vil gerne have en hardtail som primært skal bruges som transportmiddel, men gerne skulle kunne voldtages lidt i skoven en gang i mellem

Mit budget ligger omkring 4000 og tænker på følgende dele er et krav:
Skivebremser, Lockout på forgaflen og håndtagene i siden af styret - hvad de så end hedder smiley

Har været lidt rundt i til samtlige cykelforhandler i Aalborg og kigge, men må sige at der ikke var noget der tiltalte mig direkte.

Har så været i gang med en kæmpe søgning på nettet og er faldet over følgende modeller jeg gerne vil have jeres mening om:

(link fjernet)

(link fjernet)

http://www.billigcykel.dk/shop/productinfo.asp?id=881 (der skulle eftermonteres de håndtag på denne)

Jeg hælder nok mest til den første lige nu, men vil super gerne have jeres input, og især også gerne andre forslag til mulige cykler fra jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en der leder efter ny MTB :)
  • Jens H
    Jens H Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #1   9. maj 2007 Tak for dit tilbud, leder dog desværre efter en sprit ny cykel smiley
    Desuden er den alt for lille, er selv 1,95 smiley


  • Jens H
    Jens H Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   9. maj 2007 VIl jo ikk ud og køre prof på nogen måde, som også skrevet jeg er total begynder og det meste af tiden skal cyklen alligevel bare bruges til transport. Så synes bestemt at den du f.eks. linker til er fuldstændig overkill til mit forbrug smiley

  • Niels K
    Niels K Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #3   9. maj 2007 Nr. 2 har solide komponenter hele vejen rundt. Nr. 1 og 3 har komponenter der svarer til en Haraldcykel.

  • Jens H
    Jens H Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   9. maj 2007 Tænkte nok det ville blive den dyre af dem jeg fik at vide havde de bedre komponenter osv, prisen er jo desværre også herefter... Har i evt forslag til andre MTB i den prisklasse jeg skulle tage et kig på?

  • Jens H
    Jens H Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   9. maj 2007 Nå, har så lige lavet en forspørgsel på den der nr 2 - der er over en måneds leveringstid på, så den er ret uaktuel igen, skal havde fundet noget andet smiley

  • Niels K
    Niels K Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #6   10. maj 2007 Jeg syntes du skal priotere anderledes. 4000kr er ikke meget for en cykel. Kig ex. på billigcykler.dk Gary Fisher Wahoo. Komponenterne er ikke i top, men de er solide. Istedet for du en kvalitetsramme, du evt. kan bygge videre på og gode hjul. I min og mange andres er mening er ramme og hjul langt vigtigere for en god køretur. Vigtigst, til 4000kr, burde du droppe discbremserne. V-bremser vil virke bedre i den prisklasse.

Kommentér på:
Endnu en der leder efter ny MTB :)

Annonce