{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.943 visninger | Oprettet:

Problemer med cykelcomputer {{forumTopicSubject}}

Hey CG

Jeg har købt en Spezialized SpeedZone Elite cykelcomputer, men har tilsyneladende lidt for mange tommelfingre til at montere den. Den er med både kadence og speedsensor, men jeg kan ikke få nogen at delene til at reagere. Til sidst tog jeg magneten af og manuelt kørte den forbi sensoren, og man kan faktisk høre sensoren reagere, men der står intet på cykelcomputeren...

Er der nogen der har nogen gode forslag?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med cykelcomputer
Kommentér på:
Problemer med cykelcomputer

Annonce