{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugt cykel stjålet, hvad til forsikring
  • #2   13. jul 2011 Sidst jeg fik stjålet en cykel var der intet papirarbejde... Mener bare de fik stelnummeret over telefonen

  • #3   13. jul 2011 kunne jo godt være der var nogen her inde der vidste det/havde prøvet det samme.
    ville jo være dejlig hvis jeg bare havde det hele klart til dem.


  • #4   13. jul 2011 hvis du har dit stel nummer og police nummer og evt politi rapport nummer klar så kan du vidst ik gøre mere... hvis det er vildt dyre cykler så ska du nok forvente at de vil se noget dokumentation på cykler (kvitt på cykler/dele) men de skal højst sandsynligt sendes pr post... men husk at kun sende en KOPI til dem... Altid behold orginalen selv...!!!

  • #6   13. jul 2011 de kræver nok dokumentation på ALT,da cyklen er i den dyre ende.

    THOMAS K.
    desværre kræver de fleste forsikringselskaber original kvitteringer.
    ellers kan man jo reelt sælge sin cykel bagefter med kvittering.


  • #7   13. jul 2011 Har tidligere få stjållet en mtb og de ville gerne ha orginal kvitteringer. Men da jeg af ren mistanke til både forsikrings selvskaber og post DK ikke ville sende dem så kom der en taksator ud til mig... men kan man osse møde op på deres skade center med kvitt... hvis de orginale bliver væk har du intet bevis på at du har ejet cyklen da den blev stjållet... Derfor fik du kun en kopi og den blev godt taget...

    Når du oplyser stel nummeret tjekke de ved politiet om den er meld stjållet.... hvis ik den er det så får man ikke en rød øre...!!!
    Og er den meldt til politiet så er den svær at sælge med kvitt... (ihvert fald med forhøjet chance for at blive taget for forsikrings svindel)


  • #8   13. jul 2011 talte med en kammi som har arbejde i et forsikrings.
    han sagde at jeg bare skulle have den originale og hvis jeg havde den vi selv har lavet, skulle alt være på sin plads.

    Ja det er blevet stjålet for en del, men man får jo aldrig det sammen som man selv har givet,
    ja der var indbrud i mit kældrerum, så alt min værktøj er også taget. og det har jeg ikke kvit på. alle cykel dele osv har jeg heldigvis.


  • #9   13. jul 2011 ok.har selv lige været møllen igennem og der ville de have original kvitteringer og låse bevis(tog kopi til mig selv)og selvfølgelig en politi anmeldelse.det var en cykel til ca 24 tusind.

  • #12   13. jul 2011 min var ikke engang et år gammel og jeg havde selv bygget cyklen,så de skulle se kvitteringer på ALT.

  • #13   13. jul 2011 Min forsikring sagde at billeder af cyklerne var tilstrækkeligt.
    Jeg skulle bare kunne fremvise billeder, låsebevis og politirapport nummer.

    Står der intet om kvittering, så udregner de det udfra stelnummer og nyprisen af modellen.




  • #15   13. jul 2011 ja,det står i mine papir,at de skal have kvit osv.
    rene,hvis du selv har købt alt ind i løse dele og samlet selv er det svært at regne nypris ud uden kvitteringer på alle dine dele.
    de sagde også til mig at jeg skulle finde ud af om stumperne kostede det samme nu,men de fik pænt afvide at det måtte de selv finde ud af da det ikke var mit problem ;o)


  • #16   14. jul 2011 Skulle uheldet være ude, og feks. min Cube CC bliver stjålet, så håber jeg da de erstatter udfra stelnummeret, idet det ikke er helt lige så gode dele der sidder på min som der burde. smiley

    Men ja, hvis det er selvbyg, så er det med og have kvitteringer. Hvis de ikke haves, kan man vel altid få dem til og erstatte for den oprindelige opsætning.?


Kommentér på:
Brugt cykel stjålet, hvad til forsikring

Annonce