{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Jeres vurdering på mtb {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har surfet lidt rundt herinde og fået lidt råd frem og tilbage på nybegynder mtb. Jeg har besluttet at købe i en butik hvor jeg kan prøve cyklen da jeg er førstegangskøber. Jeg er kommet frem til tre modeller. Hvilken ville i anbefale (landevej+skov).

(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres vurdering på mtb
  • #1   13. jul 2011 hvor kommer du fra??

mvh Daniel

• #2   13. jul 2011 øhhh jeg kommer fra københavn. Påvirker det din anbefaling af cykel? smiley

• #3   13. jul 2011 ser ud til at du får bedst udstyr ved at købe gianten og i mine øjne klart den fedeste af de 3.den koster så også et par tusind mere en de andre.

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 49
    #4   13. jul 2011 ingen tvivl - du skal nappe den giant, den er top fed + det er en 29'er, det er super fedt at køre på.

Udstyret er også helt i orden - specielt til hvad jeg forestiller mig dit behov er som nybegynder smiley

Vær dog opmærksom på at de kun har den på tilbud i small....

Og inden en eller anden canyon jubel-tosse smiley spammer tråden, så læg mærke til at han skriver at han gerne vil købe den i en butik så han kan prøve den smiley

• #5   16. jul 2011 Det blev til Giant'en, Super fed at køre på, nu skal jeg bare finde nogle ruter omkring københavn.

Kommentér på:
Jeres vurdering på mtb

Annonce