{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Kasper Risvig R
Kasper Risvig R
Tilmeldt:
17. sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Moutainbike på landevej {{forumTopicSubject}}

Hej. Er der nogen af jer der har erfaringer med at bruge MTB udelukkende på vej i stedet for racer ??
Jeg har lige bestilt Schwalbe Kojak 26x1.35 foldedæk til min moutainbike da jeg vil til at bruge den til og fra arbejde (har 20 km. hver vej.) Har tænkt på om det vil være en fordel. mht. siddestilling at få monteret et tri greb på min MTB. så jeg kommer længere frem.
Håber I har nogle gode forslag til hvordan jeg kan komme til at sidde og bruge min MTB. bedst muligt på landevejen, da jeg ikke pt. har råd til det optimale, nemlig at købe en racer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Moutainbike på landevej
  • #1   19. jul 2011 jamen køb så tynde og med så lidt mønster altså dæk.. gerne helt uden mønster da den så ruller nemt.. også godt med luft i så den også ruller lidt på toppen af dækket..

    Og det med tri styr er vel en smags sag.. kommer jo lidt an på dig selv, det jo bare prøve det smiley ..

    Træner selv mtb på vejen men det mest for den extra træning det gir med den extra vægt og modstand i forhold til racer..
    Men vil mene du bare skal prøve dig frem smiley


  • bugmenot b
    bugmenot b Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 38
    #2   19. jul 2011 og så er det selvfølgelig en god idé men en forgaffel som kan låses så meget som muligt.

Kommentér på:
Moutainbike på landevej

Annonce