{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.276 visninger | Oprettet:

HØJ PROFIL HJULSÆT - Hvad skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg vil til min Specialized have et sæt fornuftige bredprofils hjul som skal bruges som primært hjulsæt.
Jeg startede lige omkring en del hjulsæt men er nu nok endt omkring omkring Reynolds.
Mit spm. er om jeg skal vælge Reynolds assult (46 mm) eller om jeg skal tage Reynold Strike (66 mm) . Vil meget gerne høre jeres erfaringer omkring dette?
Alternativt er i velkomne til at foreslå andre hjulsæt i mener er perfekte som primært hjulsæt og til en tung rytter.
Ser frem til og høre jeres ekspert råd :o)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HØJ PROFIL HJULSÆT - Hvad skal jeg vælge
Kommentér på:
HØJ PROFIL HJULSÆT - Hvad skal jeg vælge

Annonce