1.409 visninger
|
Oprettet:
Nybegynder - brugt eller ny cykel? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg overvejer at begynde at cykle lidt mere og synes det kunne være sjovt med en MTB til lidt skov mv., men samtidig en cykel jeg kan bruge i byen.
Jeg har kigget lidt rundt omkring, men er meget i tvivl om man bør starte med en brugt cykel (og muligvis få lidt mere kvalitet) eller satse på en helt ny.
Mit budget vil nok være maks 7.000 kr., da jeg endnu ikke ved om det helt fanger mig
Skriv/sende gerne link til fornuftige cykler indenfor budgettet.
På forhånd tak for hjælpen..
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 73
Jeg er lige selv startet efter en pause på over 10 år, og denne gang købte jeg mig en brugt som ikke havde kørt ret meget for så fik jeg mere for mine penge end hvis jeg skulle kbe ny..
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 3 Cykler: 1 Emner: 15 Svar: 27
Jeg har læst og fået fortalt af flere at Canyon og Cube laver fornuftige cykler til nybegynder, hvor man får en del for pengene.
Men vil se hvad jeg kan få brugt og så vurdere om det kan betale sig - jeg har ikke selv forstand på dele til cykler mv. så skal have fundet en der er helt i orden fra start
apr 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 2 Svar: 42
apr 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 2 Svar: 42
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 3 Cykler: 1 Emner: 15 Svar: 27
Er der en besparelse i at købe cyklen i Tyskland, eller bør man gå ned til sin lokale cykel dealer for at få lidt rådgivning mv.?
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 3 Emner: 92 Svar: 693
Nybegynder - brugt eller ny cykel?