{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

Hvilken af disse 3 (begynder MTB)? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Nu har jeg Googlet rundt de sidste par dage og har efterhånden indsporet mig til disse 3 cykler:

(link fjernet) 5.600 kr.

http://www.giant-bicycles.com/da-dk/bikes/model/talon.0/8212/45377/ 7.000 kr.

(link fjernet) 5.300 kr.

Jeg ved at der er 1.000 af disse emner, men jeg tillader mig at starte 1.001 smiley Det er min første mtb, så den skal ikke koste en formue. Umiddelbart hælder jeg mest til Cube'n, som jeg umiddelbart synes har de bedste komponenter sammenlagt, men er det korrekt? Det eneste (som selvfølgelig nok er vigtigt) den halter lidt med er forgaflen? Men er nogle af de andre at foretrække?

Cyklen skal bruges i skoven og jeg er en let gut på 67 kg, 171 cm høj.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken af disse 3 (begynder MTB)?
  • #1   3. aug 2011 Hvis det SKAL være en af disse cykler ville jeg vælge Radon pga. dens luftforgaffel der lige er en tand bedre end de andre smiley ..

  • #2   3. aug 2011 Den forgaffel er ikke den bedste nej, men når det så er sagt virker den nu ganske fint smiley - og den er rigeligt god til en begynder...

    JEG syntes du skal vælge den DU syntes er fedest, så vil du nemli få brugt den mest!!

    I den prisklasse er der MANGE forskellige at vælge imellem, og det er meget svært at sige precis hvilken der er den rigtige for dig.
    Er du i nærheden af nogle cykelhandlere der har modellerne hjemme, så kør ned til dem og hop op på hesten og find ud hvilken en DU føler passer bedst til dig...

    Daniel


  • #3   3. aug 2011 Det er nu ikke fordi det SKAL være en af dem. Andet bud? Det er bare lige dem som jeg har kigget mest på:-)

    Jo mere jeg kigger på den Radon, jo mere fornuftig ser den næsten ud. Det der bare lige falder mig i øjnene er at mange af de "Shimano nr" er højere på Cube. Men det betyder måske ikke nødvendigvis bedre? Radon har trods alt bedre gaffel og xt både for og bag...

    Jeg har kigget lidt rundt, men der er ikke meget her i byen!


  • #4   3. aug 2011 www.canyon.com så får du noget for pengende smiley

  • #5   3. aug 2011 Det med forgaflen må du lige uddybe Daniel A !?

  • #6   4. aug 2011 Måske denne er et bedre bud?

    http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=2052


  • #7   4. aug 2011 Så fik jeg endelig bestemt mig. Det bliver en Cube LTD Pro til 7.200 kr.

    (link fjernet)

    Det er 1.600 kr. mere end Acid og de er stort set ens på alle punkter, men jeg får: bedre gaffel, bremser, lidt lavere vægt og et, synes jeg, lidt pænere design.

    De Canyon er jo også meget fede og man får bestemt noget for pengne. Men jeg vil have min cykel NU smiley


  • #8   6. aug 2011 Canyon er fede men er efterhånden udsolgt i alle str. :-

Kommentér på:
Hvilken af disse 3 (begynder MTB)?

Annonce