{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hastighed til dj ?
  • #1   3. aug 2011 Det kommer jo an på så meget. Du må jo fortælle hvor høje hoppene er, hvor lange de er, og hvor langt et trædestykke man har hen til dem??? smiley

• #2   3. aug 2011 Vil sige - hellere lidt for meget fart en for lidt. Du kan jo altid bremse. Har oplevet rigtig mange gange at jeg har bygget start rampen / trædestykket for kort, og så er det umuligt at komme ordenlig over sine hop.

• #3   3. aug 2011 Som regel med dirt jump skal du have så lidt fart på som muligt så du får godt med air på. Jo hurtigere du kører jo lavere skal du hoppe for at ramme landingen godt.

• #4   3. aug 2011 det er bedst hvis man kan få " for meget " fart på for som simon siger kan man altid bremse eller ikke træde så hårdt =) og det er meget forskelligt fra køre til køre hvor meget fart man kan lide og have på og jo bedre man bliver jo mindre fart behøver man ( alt efter banen ) smiley

• #5   3. aug 2011 Hvis du har for meget fart på er flowet lort. Byg et hop en efter en så farten altid er spot-on. For meget - du går for langt. For lidt - du går for kort.

• #6   4. aug 2011 YetiSuperX - du er vist lidt for meget race kører.
    Hvis man kører meget trails og har teknikken, skal man bruge MERE fart for at komme højt op. Jeg og en ven var i Roskilde og kører igår, hvor afsættene er ca. 2 meter høje, og landingerne 2,5 meter høje, og så har de en længde på 1 - 2 meter. Der trådte vi ALT hvad vi kunne for at få så meget fart på at vi kunne komme godt højt op i luften.

Hvis man kun kører race er det modsat, ligesom du forklarer. Jeg vil sige - hellere for meget fart, for på den måde laver man air på trails.

• #7   4. aug 2011 Du forstår det ikke...
    Det jeg mener er at man skal ikke have indbygget for meget fart i en linje. Så udelægger man flowet da man skal holde cyklen nede eller bremse for ikke at hoppe for langt.
    Jeg siger ikke man skal have for lidt fart på for så kommer man jo ikke over. Jo større hoppet er, jo mere fart, men man skal ikke have for meget.

Design linjen sådan farten ikke skal ændres i form af opbremsning eller tråd (Kan dog sagtens bruges hvis man laver plads til det)

Kommentér på:
Hastighed til dj ?

Annonce