{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.038 visninger | Oprettet:

med på MTB - værktøj, osv osv {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen,

Sidder lige og tænker over hvad der vil være fornuftigt at have med på mtb'en når jeg kører i skov og på spor.

hvad har du med? værktøj, slange pumpe osv??
hvordan har du det med? saddeltaske, 'dunk-værktøjs-holder, i trøjen eller???

ser frem til at høre hvad DU gør..

Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  med på MTB - værktøj, osv osv
  • #1   4. aug 2011 Pumpe
    Slange
    Hurtiglapper
    Dækjern
    Vand
    Telefon
    Multitool
    Powerlink
    Måske lidt mad hvis turen er lang smiley

• #2   4. aug 2011 Har det i en taske smiley

• #3   4. aug 2011 I min camelbak har jeg altid :

- drikkeblære på 3 liter
    - 2 ekstra slanger
    - lappe grej (bruges kun hvis jeg punktere mere end 2 gange)
    - multi værktøj
    - CO2 pumpe med ekstra patroner
    - elektriker strips
    - penge
    - iPhone
    - ekstra energi i form af 1 gel + 2 små energi bar
    - en tynd regnjakke (hvis der er mulighed for regn)

• #4   4. aug 2011 Brian - Du må godt nok have en ordentlig stak Co2 patroner med, hvis du skal have luft i dækket efter 2 punkteringer. smiley Bare lige en tanke...

Har også lappegrej med, man kan nemlig sagtens komme til at punktere mere end en gang på turen, har dog stadig kun en slange med, resten må lappes.
    På træningsture har jeg altid pumpe med, Co2 patroner bliver kun brugt til løb.
    Ellers er det følgende udover:
    drop
    multitool
    energibar (bare som backup, hvis nogen eller jeg selv går kold)
    dækjern
    mobilos
    musik
    godt med vand smiley

Cheers

• #5   4. aug 2011 Martin - jeg startede med en mini pumpe, men efter en tur med 2 punkteringer var jeg fuldstænding smadret i mine arme af at pumpe ;o)

Derfor købte jeg en CO2 pumpe - der sidder en klar i pumpen og så har jeg 4 ekstra liggende i camelbak´en...og minipumpen er stadig med - men håber ikke jeg får brug for den igen ;o)

• #6   4. aug 2011 Hvor meget skal man medbringe før man går over til følgevogn? Men hvis der ikke er nogen begrænsning, så bare tag en ekstra cykel med..!
    Ellers medbringer jeg følgende på en tur i skoven:
    1x Punpe
    1x Slange
    1xGeardrop
    1x Powerlink
    1x Mini titanium multitool med kædeskiller

• #7   4. aug 2011 Troy

Hvis man pakker ordentligt kan man jo have en del med smiley

For at det ikke skal være løgn har jeg to multitools med, mest fordi jeg skal bruge en umbraco for at bruge kædeskilleren i min multitool..

• #8   4. aug 2011 troy -->
    Det er lige det jeg mener, men samtidig kan jeg godt se fornuften i at have lidt af hvert med, jeg gider ikke trække hjem hvis det kan undgåes!

hvordan har du det med?? taske?

• #9   4. aug 2011 Pumpe, slange, powerlink multitool...

• #10   4. aug 2011 Mig selv, mit multitool og vand... Det skal jo også være lidt spændende smiley

• #11   4. aug 2011 ( god ) Pumpe ( hvis man ikke har armene til andet smiley ), slange, powerlink multitool... og vand

• #12   4. aug 2011 tak til jer allesammen, fedt at høre hvad i har med, men hvad har i det med i??
    saddeltaske?
    boks til drikkeholder?
    i lommerne?
    i rygsæk?

• #13   4. aug 2011 Pumpe - Ikke mini, heller ikke maxi
    Slange
    Multiværktøj
    Powerlink
    Vand
    Nøgler
    Mobiltelefon
    3 ltr. vand + evt musli bar, hvis det er en længere tur.

Det hele har jeg i min camelbak (minus - Nøgler, pumpe og telefon - pumpen sidder på cyklen og de to resterende dele har jeg i baglommerne)

• #14   4. aug 2011 Vand, energi, mobil og penge. Jeg har (næsten) aldrig pumper eller reservedele med hvis det er XC i DK.

• #15   4. aug 2011 Jeg har også alt mit i camelbak, så taber man ikke noget, og der er samtidig mindre vægt på cyklen.

Angående taske på cylen, så kig godt på markedet inden du køber noget, for det er bestemt ikke alle tasker der er lige gode.

• #16   4. aug 2011 Troy - hvad får man ud af mindre vægt på cyklen? Ved tage væske og andre pakkaneliker på ryggen, flytter man jo blot tyngdepunktet opad?

• #17   4. aug 2011 Jeg synes bestemt det er nemmere at manøvrerer en cykel, der ikke har op til 1,5kg skvulpende væske ombord. Det
    Og i mit tilfælde hvor vægten siger 90kg, så ændre 2 kilo på ryggen slet ikke på noget.

Kommentér på:
med på MTB - værktøj, osv osv

Annonce