{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.949 visninger | Oprettet:

MTB Klik pedal, men hvilke og hvorfor {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er på jagt efter et klik pedaler, jeg har nogle Diadora Alu sko, som jeg plejer at bruge til spinning, som har Look klamper (Keo) nøjagtig denne her model

De skal primært bruges på landevej, men der vil også være en skovtur en gang om ugen i hvert fald.

Jeg har købt mig en Cube Ltd Comp 2011, som jeg spændt venter på.

Jeg kun vant til Look Keo fra spinning så vil betegne mig, som Rookie ellers på landevej og skov smiley

(link fjernet)

Jeg har overvejet at købe pedalerne på mhw-bike, Bikediiscount eller CSR, pga af den større besparelse på
kr. øre....

Budget 600-700 kr. max allerhelst til 500 kr smiley

Hvilke vil I anbefale og hvorfor

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og tilslutning af lamper 2.500 kr.
  • Skabslåger hvor hængsler er i stykker. Ordne plasticsfløb under vask 1.140 kr.
  • Radiatorer der ikke varmer og skabslåger i køkken der hænger ikke lukket 1.200 kr.
  • Skifte 2 stophaner/kugleventiler 1.550 kr.
  • Hjælp til at lave emhætte 1.970 kr.
  • opsætning af tandkrusbeholder i badeværelse 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MTB Klik pedal, men hvilke og hvorfor
  • #1   4. aug 2011 vil anbefale nye sko til skovkørsel, beregnet til mtb kørsel.

de andre sko er beregnet til altid at sidde i pedalen så de er ekstremt glatte. mtb sko har dupper/knopper, lidt lissom fodboldstøvler så du ka stå fast når du står af eller ska op af ekstremt stejle bakker etc... thansen har netop nu, tilbud på 300kr for at par.

og så en spd pedal. jeg kører selv med shimanos billigste, de fungerer upåklageligt. (kan også fåes som mulit pedal med click på den ene side, og alm pedal til alm sko på den anden side)

• #2   4. aug 2011 ikke racer/spinning sko til skov.. Det er dømt til at gå galt med mindre du godt kan lide at ligge ned:) køb et par gode mtb sko og så kig efter pedaler du synes om. Der er shimano's SPD pedaler som mange bruger. de koster ikke det vilde og de virker okay hvis du ikke er en super køre. nemme at komme ud af og holder også til at du har et okay hård træd. ellers så kig på Crank Brothers Eggbeater. dem køre jeg selv med og synes de virker rigtig godt. har ikke haft problemer med dem.

har dog også kørt med SPD og gør det også på én af mine cykler men til skov synes jeg selv at eggbeateren er lige lidt bedre:)

• #3   4. aug 2011 jeg køre spd på min Bone MTB, min ny bygget PZ racing mtb er monteret med Look Quartz Carbon dem har jeg givet under 500kr for på ebay.
    har læst mange gode ting om dem , men har ikke prøvet dem selv..

http://www.cykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=4631

• #4   4. aug 2011 Jeg ved ganske lidt om sko og pedaler da jeg selv er ny. Har faktisk først lige haft min første skovtur her til aften.
    jeg har disse her sko og er allerede super glade for dem.
    (link fjernet)

Har disse spd kombipedaler på
    (link fjernet)
    og er også glad for dem. Nemme at komme i og af.

Det er godt nok en del mere end dit budget, godt 1000 kr, men jeg er sikker på det er pengene værd.

• #5   5. aug 2011 hvis ma er ligeglad med mærker, ka man få et sæt kombi pedaler for 200kr og et par outtrek sko for 300kr i thansen...

• #6   5. aug 2011 Ann p

problemet er bare at så snart det bliver godt mudret er spd ikke altid lige nemme at komme i desvære..

• #7   5. aug 2011 allan p- ka man da få plads til look klamper på en mtb sko??

eller hvordan står du så fast når du har fødderne på jorden og ikke i pedalen

• #8   5. aug 2011 Peter

Look laver også mtb pedaler med mtb klamper smiley

• #9   5. aug 2011 ok, så man kører stadig med en mtb sko med knopper??
    (ja undskyld, men er temlig grøn på området)

• #10   5. aug 2011 Peter T . ja som michael siger. e3r det Mtb pedaler og klamper

Kommentér på:
MTB Klik pedal, men hvilke og hvorfor

Annonce