{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.155 visninger | Oprettet:

Spinergy Stealth PBO {{forumTopicSubject}}

mojn CG

Jeg er ved at overbevise mig selv om at jeg vil have nyt hjulsæt. mest pga jeg har haft så mange problemer med at dem jeg har, ikke er oprettet ret længe. har haft dem ved cykeldealeren et par gange for at få dem oprettet. men de siger at de er alt for spændte i egerne. som gør at de ikke tør spænde dem mere. (har dog ved køb af nye, tænkt mig at få noget garanti til at fikse de gamle. ) dem jeg har i sigtekornet er Spinergy Stealth PBO. også fordi jeg vil ud og have noget højprofil for at prøve hvordan det er. jeg vil i denne anledning høre om I ville købe dem I dk til ca 8000 kr eller finde dem i udlandet til ca 6000 kr. det er meget man kan spare, men tænker hvis der skulle ske noget hvor garantien skal ind over, om det er til at fikse i en dansk butik, selv om de er købt over nettet i udlandet. så længe man har en kvittering og en dato kan jeg ikke se hvorfor det skulle blive et problem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet toilet 2.200 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 1.200 kr.
  • Fejlsøgning og udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Hæk 40 meter 500 kr.
  • Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spinergy Stealth PBO
Kommentér på:
Spinergy Stealth PBO

Annonce