{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  schwalbe ultremo R1 punktering eller ??
  • #3   14. aug 2011 Kenneth A køre du så med indlæg eller hvad?

• #4   14. aug 2011 har hvide R1 på min uden indlæg og jeg har ikke punkteret på dem endnu. har kørt ca. 500 med dem på, men er de farvede?

• #6   14. aug 2011 Har kylet et par indlæg i mine r.1, aldrig punkteret, og ruller fu''in' fantastisk

• #9   14. aug 2011 R.1 er super! har kørt på flere forskellige sæt over 2 år. smiley Har kun punkteret da jeg hamrede ned i et hul med over 60 km/t til et gadeløb. smiley

• #11   15. aug 2011 Har (haft) ultremo r1... 4 punkteringer på 250 km...
    Så de blev hurtigt pillet af igen smiley

• #12   15. aug 2011 Satte helt nye Ultremo R1 på begge mine racercykler ved sæsonstart - punkterede mere end 10 gange på 500km - herunder 3 gange under Sjælsø rundt - og vel at mærke både bag-/forhjul og nye steder hver gang, så det er ikke bare fordi jeg har fyldt dækket op med flintesten indeni. smiley

Så lagde jeg dækindlæg i - første træningstur punkterede jeg på begge hjul indenfor 60km.........................så nu er de røget ud og erstattet med Durane Plus og jeg er ikke punkteret siden - hellere lidt ekstra vægt end at skulle lappe hele tiden.

Ved ikke om jeg bare har været ekstremt uheldig, for som du kan se af indlæggene er der jo folk der kører på dem uden at punktere - men jeg har i hvert fald opgivet dem nu.

• #13   15. aug 2011 Tak for super god feed back, og med den er jeg ikke bange for og prøve dem, så der ryger sådan et par på.
    Har ellers kørt GP 4000s og været tilfreds.
    Der er helt sikkert forskel på dæk, men tror også uheldet kan spille ind, på hvor meget man punktere.

• #14   23. aug 2011 Hej Iceman.

Jeg har kørt både de første Ultremo, R.1 og ZX.
    Mine første R.1 dæk holdt hver over 1000 km. Og indtil videre har mine R.1 dæk hold 800 km i år. Man skal bare lige huske på, at det ikke er et dæk til andet end løb. Holdbarheden er ikke alt for lang, men passer man på dækkene kan de holde længe. De vejer ingenting og komforten er super. smiley

• #15   23. aug 2011 jeg har monteret nogle ZX'er og det virker rigtig fint

Kommentér på:
schwalbe ultremo R1 punktering eller ??

Annonce