{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Cykelprojekt på uni {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige begyndt på Integreret Design på SDU. I vores pilotprojekt (et kort projekt på 1,5 uge) skal vi udvikle et produkt som skal kunne transporteres på/af en cykel. Min gruppe og jeg er derfor kommet på et regnslag som efter brug trækkes sammen i en opbevaringskasse under bagagebæren, lidt ligesom en støvsøger trækker ledningen til sig. Som en del af projektet skal vi lave en markedsundersøgelse, for at se om der kan være salg i idéen. Jeg beder jer derfor om hjælp til kommentere idéen. Husk at det er et kort projekt og billederne kun er en prototype, hvor bl.a. opbevaringskassen mangler. Hvad siger I? Er et transportabelt regnslag en god idé?


Link til fotoalbum: http://www.cykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=4823


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykelprojekt på uni
  • #1   30. aug 2011 Det er en fin ide at have noget, man kan dække sig til med, hvis det regner. Det er ikke altid, man gider have regntøj med, og man kan jo blive overrasket. Det ville være godt, hvis der også var en lomme med lappegrej. Så er man ret godt dækket ind på sine cykelture.

  • bugmenot b
    bugmenot b Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 38
    #2   30. aug 2011 Idéen falder vil lidt til jorden når det når til tørring, og det vil i det her tilfælde være elementært når jeres idé handler om regnvejr. Hvis du har cyklet i regnvejr med dit renslag og det så ryger ind i kassen til opbevaring bliver det da aldrig tørt? Og skal det først op at hænge til tørre så ryger idéen da helt væk.

  • #3   30. aug 2011 Jeg vil nu stadig sige, at det holder. Især, hvis der er lidt lappegrej mm. i tasken. Det er godt som nødløsning, ikke til at køre 100 km i strid regn.

    Og i rette materiale, skal det bare rystes en gang, så er det meste vand væk igen.


Kommentér på:
Cykelprojekt på uni

Annonce