{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.397 visninger | Oprettet:

Trail MTB {{forumTopicSubject}}

Hej Cykelgalleri

Nu er jeg på jagt efter en ny MTB.

Jeg kom til at prøve en kort tur på en 2021 Specialized Stumpjumper og var vild med den lidt mere afslappet kørestilling. (I forhold til min tidligere Scott Scale 930)

Så nu er jeg på udkig efter en ny mtb. Vi er over i noget trail bike. Men er endnu ikke helt låst fast på om det skal være en hardtail igen eller om det skal være en fully.

Jeg har kigget lidt på følgende:
Specialized Stumpjumper
Scott Spark
Canyon Neuon CF
Yeti Arc

Men har I nogle forslag til cykler jeg bør tage med i mine overvejelser.

Budget: MAX 20-30.000kr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trail MTB
  • #1   20. nov 2020 Hej, godt valg at skifte til en cykel med en federe geometro smiley det fortryder du ikke.

    Fine cykler du er inde på, det er klart Canyon'en hvor du får mest for pengene, men den har ikke helt så fed Geometri (efter min mening)

    Tjek evt.
    YT Izzo Pro (ca 29.000kr)
    Radon Skeen Trail 10.0 SL (ca 29.000kr)
    Cube Stereo 120 HPC SLT (ca 27.000kr)

    Disse tre cykler har alle en fed geometri og helt vanvittig gode komponenter til prisen. Dog ikke så fancy navne som Specialized og Scott, vil man have dem så betaler man lidt ekstra.


  • #2   17. jan 2021 Bare for at komme med en update... Det endte med at jeg bestilte en Canyon Spectral 29 CF7. Så er jeg bare spændt på hvornår den dukker op smiley

  • #3   17. jan 2021 Dengang jeg skrev var det heller ikke en mulighed. Den er alt for fed tillykke med den smiley

Kommentér på:
Trail MTB

Annonce