{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.684 visninger | Oprettet:

Speedpedelec valg. {{forumTopicSubject}}

Har nu et godt velbetalt job og i stedet for bil har jeg besluttet mig for at investere i en speedpedelec til 25-35000 kroner(afbetaling). Har kik på en Cube Kathmandu 625 Hybrid 45 km/t - Speed Pedelec - 2021 og en Gazelle Ultimate S10 - Speed Pedelec - 2021, udseende og look er ligegyldig for mig, men hvilken cykel har det bedste udstyr og mindste vedligehold?

Hvad koster en god forsikring til sådan en cykel? Hvilke lås og kæde osv anbefaler folk? Cyklen vil blive taget ind om natten og primært stå parkeret på sikker arbejdsplads.


Lokale nyheder fra Egå
Vores-egå.dk kan du læse nærlokale nyheder. Du kan læse om alt der rør sig i byen lige fra boligsalg, tilbud fra supermarkeder mm.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedpedelec valg.
  • Lars O
    Lars O Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 13
    #1   20. nov 2020 Begge cykler har samme mængde vedligehold. Hvis du skal have mindst muligt vedligehold så gå efter noget med remtræk som f.eks. Riese & Müller Charger GT Silent.

  • #2   21. nov 2020 Af de to du linker der har Cuben det bedste udstyr. Bedre drivlinje, bedre forgaffel, bedre bremser. Vil også foretrække den bredde dæk den har ift Gazellen.

    Den ser dog lidt mere sporty ud i sin stil, så det kan jo godt være komforten er højere for nogle på den anden.


  • #3   21. nov 2020 hmm.. de der riese og muller er noget dyrere.. men ser da lækre ud... tænker cyklen skal holde mindst 10 år til den pris, er pengene ekstra så godt givet ud? ;S Batterier kan man vel løbene købe nye af til de forskellige modeller? Nogen tips med ehandler som leverer godt og hvor man kan afbetale? Takker. smiley

  • #4   21. nov 2020 Jeg har faktisk endnu et krav; kinafri cykel. Er det overhovedet muligt, eller skal jeg selv samle en?

  • Brian R
    Brian R Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 12 Følgere: 1 Svar: 2
    #5   23. nov 2020 Måske skal du hellere spørge på et speedpedelec-forum.

    Her er mest cykel-entusiaster. Personligt ved jeg intet om de her el-‘knallerter’

    Ved der er nogle grupper på FB omkring dem.


  • #6   23. nov 2020 Jeg kigger selv på E-cykel i øjeblikket, og faldt over en Specialized Turbo Vado 6.0 hos Heino cykler i Odense.. Batteri på 604 wh. og Bosch gen. 4 med 85 nm. motor. Havde jeg 36 af de lange til en cykel ville jeg stikke af med dén.
    Har også kigget en del på Cube. De er rimeligt fremme i skoene, til prisen, med Bosch gen.4 motorer og 625 wh. batteri..
    Jan🤔


  • #7   28. nov 2020 https://www.fribikeshop.dk/cykler/elcykler/citybike-elcykler/koga-pace-b20-sort-herre-speed-pedelec-79-kb204904

    Havde taget denne her.
    Remtræk og Nuvinci nav giver minimal vedligeholdelse. Det er virkelig noget der kører lækkert!
    - og så kommer den komplet. Det eneste du "mangler" er jo egentlig en god kædelås, bare for at være mere sikker smiley


Kommentér på:
Speedpedelec valg.

Annonce