{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Vinter cykel :-)
  • #1   3. dec 2011 Lækkert! Glæder mig til at se den når den bliver oprettet smiley

    Du er da også ved at have en del cykler så smiley


  • #2   4. dec 2011 damn den er fed;) men skal du ikke have noget no name;)


  • #3   4. dec 2011 Tjoe No-name ville være fint. Men nu har jeg "kun" betalt 5500,- med fragt.... Og har støvsuget nettet for bedre tilbud og har ikke kunnet finde noget. Var dog ved at købe en brugt TREK 2.3 men den blev solgt og den var kun 1000,- billigere og så var den jo brugt.

    Har faktisk også kigget på en BEONE fra CRC til 4600,- men den var monteret med Shimano Tiagra og var ca. 0,5kg tungere.. men har et tilgode bevis så den ville kun have kostet lige under 4200,- og den kunne sikkert også have klaret mit behov for vinter cykel. Men ville nu hellere have 105 end tiagra.


  • #4   4. dec 2011 Haha Martin

    Ja de fylder lidt i landskabet efterhånden... Der er også en som syntes det fylder for meget :-)) Men har lige fået nyt job og skal cykle lidt over 20km hver vej og syntes det ville være lidt tosset at tage min planet X racer ud som vintercykel, den har jo været en del dyrere. Men kommer jo til at cykle ret meget så syntes ikke at 5500,- er så galt og det er jo ret billigt for den cykel under halv pris hvis du skulle have købt den i dk. I england koster den 10400,- så vil tro at hvis den blev solgt her kostede den nok mindst 11000-12000,-

    Jeg syntes ihvertfald at det er billigt dog mange penge lige nu når man ikke har så mange. Men med det nye job kommer der jo penge på kontoen igen smiley


  • #5   4. dec 2011 Haha.. Ja der er der sikkert en der syntes smiley Men så skal vi vel ikke komme ind på sko, tøj og smykker! Så går det vel lige op smiley

    Men fed cykel, kan godt forstå du ikke vil have din planet X ud.


Kommentér på:
Ny Vinter cykel :-)

Annonce