{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bontrager XR Mud vs. Nobby Nic
  • #1   11. dec 2011 Hvor mange har du prøvet Muro? Rocket ron er ikke ligefrem vinterdæk til mudder.

• #2   11. dec 2011 De kan slet ikke sammenlignes. XR Mud er som navnet antyder lavet til mudder, det er Nobby Nic IKKE.

Jeg har ikke prøvet XR Mud, men andre dæk der minder om, og de er alle andre dækvoverlegne, når det handler om greb i mudder. Jo hurtigere man køre, jo bedre er det. Og jo mere man presser dem og læner sig i sving, jo bedre er det..

Nobby Nic er det mest over-hypede dæk i Danmark.

• #3   11. dec 2011 Jeg har nu været super glad for Nobby nic, det er det 3. jeg kører på, men jeg synes bestemt ikke at det nye er godt. Og ja Andreas, det er overhypet. Jeg synes grebet er helt fint, når først man lige finder det rigtige dæktryk, men kommer der bare den mindste vandpyt, så er det pakket helt til, det var ikke tilfældet med de ældre udgaver...

Og nej Rocket Ron er ikke en mulighed, det er ikke det jeg søger.

XR Mud får ret god kritik rundt omkring, men spørgsmåler er for nemt det ruller, når det ikke er en stor mudderpøl. Selvfølgelig er der mere modstand end et ikke mudder dæk...

• #4   11. dec 2011 Brug dækkets ekstra greb som en fordel der kompenserer for højere rullemodstand.. I den sidste ende handler det om at have det sjovt og der er det altså en fordel med rigtig godt greb i underlaget, så du kan smadre op, ned og rundt.

Det er min mening smiley

• #5   11. dec 2011 Andreas, jeg er helt enig, jeg kører også for sjov, ikke for at komme 2 sekunder hurtigere frem... Men det er ski heller ikke rart at have mudder i skoene hele tiden...

• #6   12. dec 2011 Hvis man må være så flabet at smide en ekstra spiller ind i spørgsmålet. Så er Vredestein Bulllock et genialt dæk til våde/muddrede forhold. De bidder perfekt både i våde blade, tung mudder og let pladder .... Og de pakker intet, jeg har aldrig haft så ren en cykel selvom der er meget mudder smiley

• #7   12. dec 2011 Jeg har lige prøvet Bullock og det var super godt, selv den mest mudret passage kunne den kører igennem uden og være pakket op med mudder.

• #10   12. dec 2011 Det lyder til at jeg skal have prøvet lidt forskelligt.... Det bliver nok et XR Mud, et Bulllock og et Schwalbe Dirty Dan...

Kommentér på:
Bontrager XR Mud vs. Nobby Nic

Annonce