{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.376 visninger | Oprettet:

Casper H
Casper H
Tilmeldt:
16. dec 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Trek Madone 4.7 brugt {{forumTopicSubject}}

Hej,

Så fik jeg solgt min gamle racer; en Ebsen 2008 race, og er derfor på udkig efter en ny. Jeg fik dog ikke så meget, som jeg havde håbet, men nu er den væk.

Jeg kunne godt tænke mig en Trek denne gang, og har på nuværende tidspunkt set mig omkring på nettet.

Blandt andet bed jeg mærke i denne brugte cykel;

Trek Madone 4.7 carbon racer fra 2010 med Shimano Ultegra gear og bremser. Bontrager alu/carbon udstyr. Bontrager Race Lite hjul. Cateye trådløs computer. Med alm. compact gearing og med Shimano SPD-SL pedaler.

Nyprisen var omkring 20.000.
Og jeg kan, med lidt held, få den ned i 9.000 kr.

Hvad synes i? - kunne denne blive taget i betrækning, eller bør jeg kigge efter noget nyt, til denne pris?

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Mvh
Casper Holmenlund


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trek Madone 4.7 brugt
Kommentér på:
Trek Madone 4.7 brugt

Annonce