{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.538 visninger | Oprettet:

Garmin 305HR eller 310XT {{forumTopicSubject}}

Hej...

Jeg vil gerne have et nyt pulsur til at følge ruter og tider i skoven på min MTB og til brug ved Spinning...

Jeg løber ikke!

Men jeg er i tvivl om jeg skal vælge Garmin 305 som der er en del tilbud på for tiden eller jeg skal vælge den nye 310XT??

At den nye 310 kan uploade trådløst er ikke det afgørende...

Men jeg har hørt lidt om at 310 ikke logger punkterne så tit som 305 hvor det kan justeres? Er det rigtigt?

Hvad siger i ellers til for og imod?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Garmin 305HR eller 310XT
  • #1   27. dec 2011 Jeg har haft dem begge, og bruger 310XT lige nu.

Så vidt jeg har forstået, er det kun 310XT der kan slå GPS'en fra, og dermed kan bruges som rent pulsur.

310XT logger punkter rigeligt tit til at køre i skoven med - IMO

• #2   27. dec 2011 jo jo men jeg tænker lidt... er det godt nok de der 12-1300kr mere værd det koster med softstrap?

Jeg behøver ikke have det nyeste bare for at have det... Jeg vil bare gerne have det ur der har de bedste features til cykling og puls i motionscenteret...

Umiddelbart via Garmins hjemmeside er batteritiden det eneste jeg kan se en klar forbedring på?

Og så at det er vandtæt!

• #3   27. dec 2011 Jeg dyrker tri, så for mit vedkommende er det alle pengene værd. Men hvis 305 kan virke indendørs på en fornuftig måde, er det alt rigeligt til dit behov.

• #4   27. dec 2011 Jeg har et 305, det er mere en rigeligt til Cykel/løb/Spinning, den eneste grund til jeg skifter er at jeg er gået igang med Tri...

• #5   27. dec 2011 Jeg har en 310xt... der er aldrig er blevet brugt, som jeg overvejer at sælge.den er købt i marts i år...

• #6   27. dec 2011 Henrik H: Har sendt dig en PB...

Så vil jeg takke... må se hvad der dukker op når tilbudene begynder smiley

• #7   27. dec 2011 Jeg har 305 og den er kanon.. Man kan godt slå gpsen fra, men da den beregner kalorier ud fra fart og distance kan den ikke bruges til spinning. Den vil kun vise din puls i slag/procent/zoner

• #8   27. dec 2011 310XT beregner kalorier ud fra puls.
    Jeg har hardstrap og jeg mærker den slet ikke..

• #9   27. dec 2011 Jeg behøver nu ikke kalorie beregningen... Når jeg alligevel spiser som det passer mig, kan jeg ikke rigtigt bruge det til så meget smiley

Kommentér på:
Garmin 305HR eller 310XT

Annonce