{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  29er dækvalg
  • #1   27. dec 2011 Racing ralph...

• #2   27. dec 2011 Tror jeg holder mig til mudder dæk på denne årstid smiley

• #3   27. dec 2011 Specialized laver rigtig fede 29 dæk. Ground control skulle være super som fordæk (og bagdæk på denne årstid). Captain kan også bruges som fordæk, men det pakker desværre en anelse nemt.
    Når sporet er tørt, er Renegade og Fasttrack superfede begge to.

• #4   27. dec 2011 Maxxis Beaver ser også fint ud.. der er sgu svært og det er lgie 7-800,- man skal lemme for at prøve dem smiley

Plus et tubeless sæt for lige at få den sidste vægt af..

• #5   29. dec 2011 Beaver er let, og med godt mønster. Det er desværre en anelse smalt, men det er også en smagssag. Men absolut et godt køb til denne årstid.

Har både RacingR og RocketR på min 29er nu, og det er begge super dæk. Rocket Ron er en anelse lettere, men det er ikke meget. Det har dog lidt mere mere greb, så det afhænger også om det skal foran, bagpå og hvor meget greb du har brug for generelt. smiley

• #6   29. dec 2011 Jeg har købt 2 x rocket ron, de er sat tubeless op og skal testes lørdag smiley

• #7   30. dec 2011 kører selv med maxxis beaver i øjeblikket det er let, ruller godt og har et godt greb selv på de mest fedtede stigninger og så skære det bare gennem mudder i den retning du peger det, ikke noget med at "sejle" i mudret uden helt at kunne styrer retningen, som jeg synes at have oplevet med mine Rocket Ron 2.25-
    ulemper: det er smalt hvilket ikke giver meget til komforten og stort set umuligt at monterer tubeless (ihvertfald på mine bontrager TLR fælge)
    men alt i alt et super godt bud til mudder og våde spor

Men.. når det kommer sne, tror jeg nu alilgevel der skal noget bredere til, ihvertfald på forhjulet, måske det Rocket Ron der alligevel ligger i skuret, måske noget andet

Ps regner med at sommers set up bliver Ralph på baghjulet + Ron på forhjulet

Kommentér på:
29er dækvalg

Annonce