{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.479 visninger | Oprettet:

CUBE mtb - hvilken størrelse - erfaringer søges {{forumTopicSubject}}

hej

Jeg overvejer at købe ny skovlåge og interessen for Cube er stor. Jeg er dog i tvivl om det skal være 18" eller 20". Jeg ligger nok midtimellem.
Det er reaction alu, reaction GTC eller Elite HPC jeg er på jagt efter.

Mine mål er:
Inseam: 85 (skridthøjde)
Total Body Height: 183
Trunk: 73
Forearm: 40
Arm: 75
Thigh: 63
Lower Leg: 57
Sternal Notch: 149

Brugererfaringer modtages med stor tak
På forhånd tak for hjælpen


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CUBE mtb - hvilken størrelse - erfaringer søges
Kommentér på:
CUBE mtb - hvilken størrelse - erfaringer søges

Annonce