{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skovbundens tilstand.
  • #1   27. jan 2012 Så længe det er frost. Så er det bare gogo.

Det er næsten bedre ind om sommeren. Lige på nær kulden smiley

• #2   27. jan 2012 altså jeg har kørt mørkekørsel i is og sne og jeg har kun kørt 1,5år :). så det kan godt lade sig gøre. det er bare en smule mere besværlig smiley

• #3   27. jan 2012 Jeg cyklede ud til skoven - og tilbage... Der var simpelthen for glat under sneen efter min mening smiley jeg kører på Nobby Nic, men Ice Spiker Pro havde nok været bedre...

• #4   27. jan 2012 Jeg var ude og køre igår, og det var skide godt underlag, idet det var helt frossen.

Jeg er bare lidt itvivl om det er for farligt og køre mens der er sne på sporet.

Det kan være man burde vente til imorgen. Så er det også lidt nemmere og bedømme i dagslys smiley

• #6   27. jan 2012 Vi, (Carsten) og undertegnede + 2 mere prøver det af i morgen fra sporets start ved iskiosen. Vi kørte det i sidste weekend og der var det fint, men nu må vi se hvordan det er i morgen mht. is/sne. Vi kører omkring kl. 11 hvis der er nogen der vil med smiley

Niveauet er ikke højt, så de fleste kan nemt følge med og 95% kan sætte os af, ihvertfald opad smiley

Glæder mig til at se Carbon-raketten i morgen makker!! smiley

• #7   27. jan 2012 Pater S.
    Kan man også følge med, hvis man fik en 15. sidsteplads til Motionsløbet i Varde sidste weekend smiley

Tror også jeg ruller en tur imorgen.

• #8   27. jan 2012 @René M

Ja, det garanterer jeg dig for du kan smiley
    Du er meget velkommen til at rulle med hvis du vil, og hvis vi er for sløve kan du jo bare sætte os af smiley vi er faktisk bedst til at holde pause smiley

• #9   28. jan 2012 Peter. Kl 11 i formiddags sov jeg stadig, så kom desværre ikke ud og cykle. Men ruller en tur imorgen for og få gang i benene igen smiley

Tak for jeres indput alle sammen

Kommentér på:
Skovbundens tilstand.

Annonce